Update om ValhallaDVD.dk
Fra : Jesper Winding

Dato : 11-03-03 17:27

Efter en lang samtale med Peter Madsen kan jeg komme med følgende:

Sandrew/Metronome er er betænkelige/forsigtige og stadig uvist... igang med
processen om en restaureret Vahalla DVD!
Prisen regnes til ca. 10-12 millioner. Plus udgifter til ekstramateriale.
En del af udgifterne forsøges hentet ved at gøre DVD'en
undervisningsmateriale ved hjælp af baggrundviden om den nordiske mytologi -
Så vidt Peter ved er det Henning Kure der kommer til at lave denne
materiale.
Jeg har af Peter fået et par nyttige telefonnumre med hensyn til personer
der sidder på det materiale der oprindeligt skulle været gået til tegnefilm
museet fra konkursboet, men som åbenbart aldrig kom videre end til A-Film -
jeg vil forsøge kontakt med dem i morgen.

Lad mig understrege at det stadig er uvist om Sandrew/Metronome kan se det
profitale i at udgive DVD'en - men de er opmærksomme på vores
underskriftindsamling - Så vær venlig stadig at sprede budskabet - og hvis i
ikke har gjort det endnu - så vær venlig at udfylde formularen på siden
www.valhalladvd.dk det tager kun et øjeblik at deltage i noget der holder i
mange år :) -Efter et par problemer med formularen der tilsyneladende har et
liv for sig selv. vil jeg gerne bede dem der har skrevet under om at
undersøge listen for deres navn.

www.valhalladvd.dk

--
Jesper

Fra : Rune Zedeler

Dato : 12-03-03 14:55

Jesper Winding wrote:

> mange år :) -Efter et par problemer med formularen der tilsyneladende har et
> liv for sig selv. vil jeg gerne bede dem der har skrevet under om at
> undersøge listen for deres navn.

Hvor lang tid skal der gå fra man udfylder formularen til navnet dukker
op på listen?
Hvordan er listen sorteret?

-Rune (der synes at det er et kanon initiativ - og netop har måttet Pulp
Fiction lade livet til fordel for Valhalla på YMDB)

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 12-03-03 17:51

Rune Zedeler skrev
> Hvor lang tid skal der gå fra man udfylder formularen til navnet
dukker
> op på listen?

Indtil jeg opdaterer den

> Hvordan er listen sorteret?

Det er den ikke

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Rune Zedeler

Dato : 12-03-03 19:02

LifeSucks.dk wrote:

> Det er den ikke

Så hver nye person, der melder sig til, bliver altså sat ind et
tilfældigt sted i listen? Det lyder mystisk.

-Rune

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 12-03-03 19:28

Rune Zedeler skrev
> Så hver nye person, der melder sig til, bliver altså sat ind et
> tilfældigt sted i listen? Det lyder mystisk.

Ja. Hvad mystisk er der ved det? De skal jo bare være der, og jeg
forsøger at holde de to kolonner ca. lige lange - det er smart.