DIE Hard Mega Hard. Sang til sidst
Fra : Plato

Dato : 10-03-03 08:00

Jeg har lige et spørgsmål angående filmen DIE HARD - MEGA HARD!!
Hvad er det for en sang som bliver spillet i slutningen (mener den er tysk,
men kan ikke huske det)?? altså nanv på sangen, forfatter osv....
Håber I kan/vil hjælpe.........

--
Rasmus Riis
Webmaster

Fra : Jan Andersen

Dato : 10-03-03 09:37

On Mon, 10 Mar 2003 08:00:28 +0100, "Plato" <cartman@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>Hvad er det for en sang som bliver spillet i slutningen (mener den er tysk,
>men kan ikke huske det)?? altså nanv på sangen, forfatter osv....

Kan det være "When Johnny Comes Marching Home" du mener?

Komponisten var Patrick S. Gilmore. Svjv en sang fra den Amerikanske
borgerkrig.

"Dr. Strangelove"... behøver jeg sige mere

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.

Fra : Plato