Motorsavs Massakren / DVD
Fra : Peter Heide

Dato : 09-03-03 01:38

The Texas Chain Saw Massacre, Tobe Hooper's mesterværk som
kun en tosse kan syntes er uhyggelig. Høj komik efter min mening.

Bliver udsendt den 10 marts i UK i en specialudgave fuldt med
med en spandfuld ekstra scener,deleted scener,interviews mm +
en 72 min. dokumentar omkring filmen.

MEN i TP-musik kan jeg se de også sælger samme tiltle på DVD
til 25,- kr ( hvilker er et FUND til den pris).

Såvidt jeg kan se er den eneste forskel på de to udg. dokumentar-
filmen omk. filmen....og en prisforskel på omkring 200 kr !!

Fra : psycrow

Dato : 09-03-03 01:41

> The Texas Chain Saw Massacre, Tobe Hooper's mesterværk som
> kun en tosse kan syntes er uhyggelig. Høj komik efter min mening.

Mildt sagt er gysere vel næppe din genre. Tosse, selv.

Fra : Peter Heide

Dato : 09-03-03 02:14

> Mildt sagt er gysere vel næppe din genre. Tosse, selv.

Jo..det er det faktisk. Blandt andre genre.

Tobe Hooper har selv beskrevet filmen som en sort komedie, så
det kunne være at dit kendskab til gysergenren skulle støves
lidt af...bozo ?

Fra : psycrow

Dato : 09-03-03 23:12

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> skrev i en meddelelse

> Jo..det er det faktisk. Blandt andre genre.
>
> Tobe Hooper har selv beskrevet filmen som en sort komedie, så
> det kunne være at dit kendskab til gysergenren skulle støves
> lidt af.

Der må jeg se mig slået. Det vidste jeg ikke :) Men ligefrem at kalde den
høj komik synes jeg nu stadig er i overkanten.

> ...bozo?

Flot.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 10-03-03 16:14

> Tobe Hooper har selv beskrevet filmen som en sort komedie, så
> det kunne være at dit kendskab til gysergenren skulle støves
> lidt af...bozo ?

Det er i hvert fald helt klart en sort slutning. Jeg købte den også til 25,-
i TP, og skulle da se hvad det var for noget. Mig og min kammerat lignede to
KÆMPE spørgsmålstegn i hovedet, da den sluttede. Det var jo ikke en
slutning, det ligner bare at de løb tør for film lige pludseligt. Jeg syntes
den var meget underholdene, men jeg stod lidt af, da ham den gamle "døde"
begyndte at sutte blod

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jan Andersen

Dato : 09-03-03 11:21

On Sun, 9 Mar 2003 01:37:33 +0100, "Peter Heide" <peter@heide.1a.dk>
wrote:

>MEN i TP-musik kan jeg se de også sælger samme tiltle på DVD
>til 25,- kr ( hvilker er et FUND til den pris).

Går ud fra det er OnAirs udgave du har set.
Ganske udemærket dvd især til de kr. 25. Det lykkes en sjælden gang
for OnAir.
Godt kommentarspor.

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.

Fra : MP Jakobsen

Dato : 09-03-03 17:26

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> wrote in message
> The Texas Chain Saw Massacre, Tobe Hooper's mesterværk som
> kun en tosse kan syntes er uhyggelig. Høj komik efter min mening.

Jeg havde købt DVD'en hos TP uden at kende den, og har netop set den. Jeg må
sige at jeg ikke engang finder den komisk. Jeg synes den var ekstremt
kedelig, og alt for langtrukken. Det er sjældent jeg bruger udtrykket om en
film, men jeg synes bare den var plat og faldt fuldstændig til jorden for
mig, som ellers fandt Evil Dead I + II vildt skægge.

MP

Fra : Dopedog

Dato : 11-03-03 15:58

> [...]
>
> Såvidt jeg kan se er den eneste forskel på de to udg. dokumentar-
> filmen omk. filmen....og en prisforskel på omkring 200 kr !!

Har lige set den ... Hm rodet film ... og som Martin skrev, løb de tør for
film så de ikke kunne filme slutningen eller hvad?

-Ronnie