The Two Towers På DVD?
Fra : Yildizhan

Dato : 08-03-03 22:55

Tjek lige dette link

http://www.d9dvd.com/dvd/DVDAC01031014.shtml

Med DTS lyd men ingen extras.

Er det en pirat kopi eller what??
Kan man stole på dem??

Er der nogen der ude der har handlet med dem??

Fra : Allan Pedersen

Dato : 09-03-03 00:00

In article <b4dor2$1ttlif$1@ID-101693.news.dfncis.de>,
prestij@ishoejby.dk says...

> Er det en pirat kopi eller what??

Ja ... selvfølgelig :)

> Kan man stole på dem??
> Er der nogen der ude der har handlet med dem??

Jeg har ikke handlet med dem, men man kan da frygte, at butikker, der
tager så let på ophavsretten, måske gør det samme med kundeservice :)

Allan

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 08-03-03 23:40

> Tjek lige dette link
>
> http://www.d9dvd.com/dvd/DVDAC01031014.shtml
>
> Med DTS lyd men ingen extras.
>
> Er det en pirat kopi eller what??
> Kan man stole på dem??

Det kan kun være pirat. Jeg kender dem ikke, men mit råd er at holde dig fra
dem. Find den hellere gratis på nettet og lad de her fyre sejle deres egen
sø.

Jeg har min helt egen etik mht. piratkopiering i og med at jeg gerne tager
imod en kopi af en film eller noget musik fra en kammerat eller fra nettet,
og hvis jeg virkelig kan lide filmen, køber jeg den sgu gerne i udgaven fra
opretshaverne. Men hvis en eller anden smart fyr kommer og byder mig en
eller anden ny film for penge, så beder jeg ham kort og godt om at fucke af.
Om den så koster en flad femmer udover udgiften til Cd'en, har jeg det sådan
at man ikke skal tjene penge på piratkopiering. Det skal være en
vennetjeneste, også når man lægger det ud på nettet uden at kende
modtageren. De her gutter bag det her site har tilsyneladende sat hele
pirateriet i system, og det har jeg simpelthen ingen respekt for. De kan kun
være en flok tabere der ikke får nok f...

Det er måske en sær måde at skille to ulovlige aktiviteter ad, men sådan har
jeg det.

Fra : Ole Pedersen

Dato : 09-03-03 00:04

"Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det en pirat kopi eller what??
> Kan man stole på dem??
>
> Er der nogen der ude der har handlet med dem??

Hejsa

Der står det er en "Screener DVD" Det er vel en form for anmelder kopi.
med noget forstyrrende tekst foroven eller forneden i billedet de har fået
fat i , og sælger viderer. Om de så må det ved jeg ikke.

Mvh
Ole P.

Fra : Taba

Dato : 09-03-03 16:05

> Der står det er en "Screener DVD" Det er vel en form for anmelder kopi.
> med noget forstyrrende tekst foroven eller forneden i billedet de har fået
> fat i , og sælger viderer. Om de så må det ved jeg ikke.

Du har fuldstændig ret, det er en screener (En dvd screener i det her
tilfælde). Højst sandsynlig til "academy consideration only" (oscar
relateret). Ellers sendes der screener rundt til kritikere,
distributionsselskaber (et udkast til det endelige produkt, "prototype" el.
lign.), filmfestivaler osv. som en "prototype" eller bare en mulighed for at
de kan få set filmen.

Og nej: De må ikke videre sælges, der står løbende at denne dvd er beskyttet
af copyright love og at hvis man har købt eller lejet denne dvd/vhs film
bedes man ringe på et bestemt nummer el. lign.

/Taba

Fra : Rune Jensen

Dato : 09-03-03 16:02

> [...]
>
> Er det en pirat kopi eller what??
> Kan man stole på dem??
>
> Er der nogen der ude der har handlet med dem??

Det er en pirat kopi.
Det er den screener der har været på nettet længe og så bare er blevet
brændt ned på en DVD
Mit råd er hold dig væk fra dem. For når de ryger ned, tager de helt sikkert
også kunderne med.

Rune aka B|aze