Optage telefonsamtaler i lydfiler ?
Fra : Michael

Dato : 17-03-01 20:17

Hej
Jeg har en ZyXEL P202 ISDN router og ville høre om man med software
kunne optage telefonsamtaler i lydfiler med noget speciel software ?

Hvordan kan man ellers optage telefonsamtaler i lydfiler i god kvalitet
?
Jeg har forsøgt med 5 forskellige analoge modems og kvaliteten af
lydoptagelsen er så dårlig at det er ubrugeligt. Selv med TalkWorksPro
lyder det forfærdeligt. Kun den telefonsvarer man kan oprette lyder fint
for dem der ringer ind. At telefonere gennem et headset til et modem
lyder også forfærdeligt. Hvordan skal man gøre og hvad skal man bruge af
udstyr ? Jeg ønsker ikke at bruge analoge telefonsvarer med bånd o.l. -
men at generere en lydfil.

Fra : Dennis T.

Dato : 18-03-01 23:51

"Michael" <michael@jansson.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne optage telefonsamtaler i lydfiler med noget speciel software ?
> Hvordan kan man ellers optage telefonsamtaler i lydfiler i god kvalitet

I tidernes morgen på en radiostation startede jeg med at bruge et program,
som jeg tror hed CapiTel som "musiktelefon" - en tendens der hurtigt bredte
sig til andre stationer :) Det brugte vist en eller anden standard isdn-pc
protocol til at optage med.
Prøv at søge efter det på nettet...

/Dennis

Fra : John K

Dato : 19-03-01 14:10

> [...]
bredte
> sig til andre stationer :) Det brugte vist en eller anden standard isdn-pc

....og hvordan var det nu lige man lagde en "velkomsthilsen" ind i det
program :)

Mvh

John K