Broen ved Arnhem - VHS
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 07-03-03 18:11

Hej

Er der nogen der kan hjælpe med filmen Broen ved Arnhem, og på VHS, ikke
DVD

Jeg bor 4200 Slagelse

mvh

Michael C.

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 07-03-03 18:31

Michael Corfitsen skrev
> Er der nogen der kan hjælpe med filmen Broen ved Arnhem, og på VHS,
ikke
> DVD

Tror du ikke det er bedre at spørge efter sådan noget i
dk.marked.privat.tv+video?!

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 08-03-03 16:51

> Tror du ikke det er bedre at spørge efter sådan noget i
> dk.marked.privat.tv+video?!

Det vil jeg prøve, men fundats for dk.marked.privat.tv+video er -privat
handel med tv og videoudstyr- og jeg mener ikke film er udstyr, så
derfor prøvede jeg hos dk.kultur.film først.

mvh

Michael C.

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 08-03-03 17:11

Michael Corfitsen skrev
> Det vil jeg prøve, men fundats for dk.marked.privat.tv+video
er -privat
> handel med tv og videoudstyr- og jeg mener ikke film er udstyr, så
> derfor prøvede jeg hos dk.kultur.film først.

Ja jeg ved det. Det er vist endnu en af de fundatser som trænger til
en opdatering. I dk.marked.privat.tv+video.dvd er det mest salg af
skiverne som gruppen omhandler, mon ikke det samme gælder
dk.marked.privat.tv+video