Mandrilaftalen 2
Fra : Zodiax

Dato : 06-03-03 17:31

Orv så kom der alligevel en 2'er :)

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=10291

--
Zodiax

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 06-03-03 17:47

Zodiax's utterance expressed in
news:3e6777c0$0$42632$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=10291

jaaaaaaaaaaaaaa det er jo skønt!!!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |
Mark Hamill:"I have a sneaking suspicion that if there were
a way to make movies without actors, George (Lucas) would do it."

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-03-03 19:53

Zodiax skrev:

> Orv så kom der alligevel en 2'er :)

Fantastisk - den er hermed bestilt (men hos Dvd-pusheren, der var en
tyver billigere).

Hvorfor skrev du "alligevel"? Har det ikke hele tiden været planen, at
toeren skulle udkomme? Der blev da kort efter etteren annonceret, at
forslag til indholdet på toeren var velkomne. Jeg håber derfor også, de
har taget mine forslag til efterretning (som jeg selvfølgelig har glemt
alt om nu) ...

--
Mvh. Peter
"Så synes jeg du stiller for høje og -kerte krav til skriftsproget."

Fra : Zodiax

Dato : 06-03-03 20:33

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote

<SNIP>

> Hvorfor skrev du "alligevel"?

Det var jo ikke HELT sikkert den ville komme. Man havde da sine forudanelser
og forhåbninger, men bl.a Lasse Rimmer har da virket lidt afvisende i sine
"Mandril nr. 2" udtalelser.

Fra Lasse's hjemmeside:
"Vi har talt om det, og lige nu ser det ikke ud til, at der kommer en toer.
Ikke foreløbig, i hvert fald."

Men hovedsagen er jo at den er her nu :))

--
Zodiax

Fra : Sebastian Steen

Dato : 06-03-03 20:42

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Hvorfor skrev du "alligevel"? Har det ikke hele tiden været planen, at
> toeren skulle udkomme?

Oprindeligt ville udgiveren ikke være med til det - men heldigvis kom de på
bedre tanker

Fra Lasse Rimmers hjemmeside: [http://www.lasserimmer.com/oss.php]
"Nå, men hvad så med at udgive en DVD til, for nu har jeg set det hele på
den første DVD."

Det var faktisk ikke nemt at finde en interesseret udgiver til den første
DVD. Heldigvis lykkedes det at lave en aftale med CMC. Vi har talt om det,
og lige nu ser det ikke ud til, at der kommer en toer. Ikke foreløbig, i
hvert fald. (før opdatering, Red.)

Sebastian Steen
"supergnu_" = spamfilter!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-03-03 20:49

Sebastian Steen skrev:

> Oprindeligt ville udgiveren ikke være med til det - men heldigvis kom
> de på bedre tanker

Gudskelov. Er der nogen, der ved, hvor godt den første udgivelse solgte?
Og om der overhovedet er penge i at lægge danske tv-programmer på dvd.
Personligt håber jeg, det er en udvikling, der vil fortsætte!

--
Mvh. Peter
"Television - teacher, mother, secret lover!"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-03-03 00:03

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> writes:

> Fantastisk - den er hermed bestilt (men hos Dvd-pusheren, der var en
> tyver billigere).

Så kan du jo også prise dig lykkelig, hvis du faktisk modtager din
vare indenfor en rimelig tidsramme. Mit liv er for kort til den
møgshop.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg har læst avis hver dag i et år, 365 dage. Og jeg
The RockBear. ((^)) har læst den af pligt, jeg er jo nærmest lige så meget

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-03-03 00:08

Peter B. Juul skrev:

> Så kan du jo også prise dig lykkelig, hvis du faktisk modtager din
> vare indenfor en rimelig tidsramme. Mit liv er for kort til den
> møgshop.

Jeg har også hørt de dårlige erfaringer, andre har haft, men jeg har til
dato ikke haft noget at klage over.

--
Mvh. Peter
"I understand your concern ... Request denied."

Fra : Christian Poulsen

Dato : 07-03-03 00:52

> Jeg har også hørt de dårlige erfaringer, andre har haft, men jeg har
> til dato ikke haft noget at klage over.

Nu når vi snakker møgshop. r1dvd.dk - er der nogen der kender noget til
dem? De virker også som en møgshop. En måneds tid siden vi bestilte to
DVDere hos dem. Har intet hørt fra dem. De har trukket pengene. De er
slet ikke til at komme i kontakt med via nettet eller telefon.

Fra : ML-78

Dato : 07-03-03 05:33

> [...]
> DVDere hos dem. Har intet hørt fra dem. De har trukket pengene. De er
> slet ikke til at komme i kontakt med via nettet eller telefon.

Se tråd fra 21. februar i news:dk.forbruger med emnet "Pas lidt på Region1
DVD".

ML-78

Fra : Mette M

Dato : 07-03-03 08:25

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message

> Fantastisk - den er hermed bestilt (men hos Dvd-pusheren, der var en
> tyver billigere).

Hos dvdoo.com modtog jeg 1eren en eller to dage før officel udgivelsesdag
:=)
Mette

Fra : Peter Heide

Dato : 06-03-03 20:58

bliver den på 2 DVDer ligesom den første ?
eller 1 DVD og 1 CD ?

gider ikke at købe den hvis det er det sidste.

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 07-03-03 07:23

Zodiax skrev i en meddelelse...
> Orv så kom der alligevel en 2'er :)

Jaaa....... så kan alle post-fanatikerne få en chance for at skrabe lidt af
guldet sammen...... gid der kommer en sigøjner forbi...

-- HEJ
.................savner bare sin mandarin-bonkammerat....................