De Grønne Slagtere / Website og Trailer
Fra : Plato

Dato : 06-03-03 16:54

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-03-03 18:04

Hej!

Plato wrote:

> http://www.trailersiden.dk/trailer.asp?Id=1140

Det bliver STORT!

Skal nemli' ind og se den imorgen aften i Imperial... Ses vi? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Plato

Dato : 06-03-03 19:01

Kommer du lige med din mening når du har set den?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-03-03 19:08

Hej!

Plato wrote:

> Kommer du lige med din mening når du har set den?

Det kunne da godt ske :)

(Hvis du lærer at quote rigtigt)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Mikkel Winther

Dato : 06-03-03 23:15

"Plato" <cartman@stofanet.dk> wrote in message
[De Grønne Slagtere]
> Kommer du lige med din mening når du har set den?

Jeg har set den og jeg synes den er elendig. Den er forudsigelig, usjov og
dårligt instrueret og spillet.

m.
(Bare mine $.02)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-03-03 00:04

Hej!

Mikkel Winther wrote:

> "Plato" <cartman@stofanet.dk> wrote in message
> [De Grønne Slagtere]
> >

> Jeg har set den og jeg synes den er elendig. Den er forudsigelig, usjov og
> dårligt instrueret og spillet.

Det lyder jo ikke godt. Kunne du lide I Kina Spiser de Hunde, Gamle Mænd i Nye
Biler og Blinkende Lygter?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Mikkel Winther

Dato : 07-03-03 13:15

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej!

> Det lyder jo ikke godt. Kunne du lide I Kina Spiser de Hunde, Gamle Mænd i
Nye
> Biler og Blinkende Lygter?

Det skulle jeg selvfølgelig have nævnt.. Nej, jeg kan ikke lide de film.
Dvs. jeg kunne godt lide I Kina... da den kom frem, men jeg synes ikke den
holder. Blinkende lygter synes jeg er okay men absolut ikke noget at råbe
hurra for, og Gamle mænd har jeg valgt ikke at se.

Så måske er jeg ikke den rette til at kritisere De Grønne Slagtere. Men jeg
vil stadig kalde den forudsigelig og tam.

m.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-03-03 13:21

Hej!

Mikkel Winther wrote:

> Så måske er jeg ikke den rette til at kritisere De Grønne Slagtere. Men jeg
> vil stadig kalde den forudsigelig og tam.

Nej, du er absolut ikke egnet til at anmelde den i så fald

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-03-03 00:16

"Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> holder. Blinkende lygter synes jeg er okay men absolut ikke noget at råbe
> hurra for, og Gamle mænd har jeg valgt ikke at se.

Jeg elsker de tre film, men denne kommer ikke i nærheden af at være lige så
god...

> Så måske er jeg ikke den rette til at kritisere De Grønne Slagtere. Men
jeg
> vil stadig kalde den forudsigelig og tam.

Så kan man vel sige jeg er :)

Mvh.
Lars

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-03-03 00:15

> [...]
> Hej!

> Det lyder jo ikke godt. Kunne du lide I Kina Spiser de Hunde, Gamle Mænd i

Det er slet ikke det samme...

Mvh.
Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-03-03 00:21

Hej!

Lars Lauridsen wrote:

> Det er slet ikke det samme...

Hvis du havde vidst lidt om manuskriptforfatteren ville du vide, at han* har
skrevet manus'er til alle 4 film og derfor ville jeg vide om filmen var god i
relation til hans tidl. værker.

Iøvrigt synes jeg den er/var ret ok. Ikke på højde med de andre tre, men helt
ok. Altid rart med en psyko-slagter i småbyerne

* Anders Thomas Jensen - http://us.imdb.com/Name?Jensen,%20Anders%20Thomas
--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-03-03 00:24

> [...]
har
> skrevet manus'er til alle 4 film og derfor ville jeg vide om filmen var

Det var så min personlige holdning: at det var den IKKE...

> Iøvrigt synes jeg den er/var ret ok. Ikke på højde med de andre tre, men
helt
> ok. Altid rart med en psyko-slagter i småbyerne

Jeg synes ikke man får nær den samme sympati for de afstumpede psykopater,
som man gør i de andre film. Jeg sad konstant med en dyb væmmelse over for
specielt Svend, men også Bjarne. Det er forskellen ift de andre film, hvor
jeg bare sad og storgrinede når folk blev slået ihjel :)

Mvh.
Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-03-03 00:27

Hej!

Lars Lauridsen wrote:

> Jeg synes ikke man får nær den samme sympati for de afstumpede psykopater,

Nej ok, dét vil sgu være synd at sige :)

> som man gør i de andre film. Jeg sad konstant med en dyb væmmelse over for
> specielt Svend, men også Bjarne. Det er forskellen ift de andre film, hvor
> jeg bare sad og storgrinede når folk blev slået ihjel :)

Ja, det var en lidt underlig blanding af humor og alvor - men overall syntes jeg
det virkede ok.

(Hvis vi skal ind i plottet skal der iøvrigt en spoilerwarning)
--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-03-03 02:32

> [...]
>
> Nej ok, dét vil sgu være synd at sige :)

> Ja, det var en lidt underlig blanding af humor og alvor - men overall

Det kan godt være det bare var min naturlige grænse, der gjorde at jeg ikke
var så begejstret så..

> (Hvis vi skal ind i plottet skal der iøvrigt en spoilerwarning)

Det har du ret i...

Mvh.
Lars

Fra : Mikkel Winther

Dato : 09-03-03 13:43

"Lars Lauridsen" <Crazy_Jellyfish@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> specielt Svend, men også Bjarne. Det er forskellen ift de andre film, hvor
> jeg bare sad og storgrinede når folk blev slået ihjel :)

Det er skægt at du har det på den måde. Jeg kunne nemlig ikke lade være med
IKKE at blive chokeret. Jeg synes det virker som om filmen gjorde hvad den
kunne for at være grænseoverskridende, men det virkede bare latterligt og
krampagtigt pinligt for mig.

m.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-03-03 00:15

> "Plato" <cartman@stofanet.dk> wrote in message
> [De Grønne Slagtere]
> >

> Jeg har set den og jeg synes den er elendig. Den er forudsigelig, usjov og
> dårligt instrueret og spillet.

Synes heller ikke den var noget særligt, men at du dog er lige lovlig grov.
Den er ok, men ingenting ift. mange af de andre gode film der har været de
sidste år.

Mvh.
Lars