Valhalla på DVD nu
Fra : LifeSucks.dk

Dato : 05-03-03 17:30

Se lige hvad der sker:
http://film.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=58711&ci=183

Det er tilladt at skive sig på listen, og kontakte alle og enhver og
udbrede budskabet til denne fantastiske begivenhed

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Don G.

Dato : 05-03-03 18:39

"LifeSucks.dk" <spam@ads.føj> skrev...
> Se lige hvad der sker:
> http://film.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=58711&ci=183

hehe - flot Ole - det kan være det går lidt stærkt, hvis medierne bider på
den gode idé med det samme

Mvh. Don G. - som også har meldt sig på støttelisten!
http://don-g.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 05-03-03 19:39

LifeSucks.dk's utterance expressed in news:b458l0$r3$1@sunsite.dk:

> Se lige hvad der sker:
> http://film.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=58711&ci=183

Hvor er det lækkert :)

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 06-03-03 00:23

"LifeSucks.dk" <spam@ads.føj> wrote in message
> [...]
> Venlig hilsen
> Ole
> Valhalla skal udgives på DVD, støt op på

Det er også på filmz.dk

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 06-03-03 01:24

Rasmus Wulff Jensen skrev
> Det er også på filmz.dk

... og på dahf.dk, men der skal også tages fat i nogle af de offline
medier (radio, tv, aviser, blade mm). Jeg synes listen af tilmeldte er
meget flot stor, men jeg tror der skal langt mere til for at overtale
S.M.

Så skriv endelig løs om siden (http://valhalladvd.dk) min udbyder
skriver der er fri trafik, så hvis de ellers kan holde deres server
online er der plads til mange andre besøgende, og hvis det giver
problemer flytter jeg den bare (GratisDNS.dk er så dejlig nem, hurtig
og fleksibel)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-03 09:22

"LifeSucks.dk" <spam@ads.føj> escribió en el mensaje

> [...]
er
> meget flot stor, men jeg tror der skal langt mere til for at

Nu har underskriftindsamlingen jo ogsaa kun vaeret til raadighed i et
par dage. Giv tid.
Det ville forresten vaere rart at der paa siden med alle
underskrifterne er en taeller saa man lige hurtigt kan se hvor mange
der har skrevet under.
Kan man i oevrigt ikke komme til at laese nogle af alle de kommentare
folkene har skrevet, eller er de udelukkende beregnet for S.M.?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 06-03-03 12:57

Lars Hoffmann skrev
> [...]
kommentare
> folkene har skrevet, eller er de udelukkende beregnet for S.M.?

Der kommer ingen tæller, det er rigeligt stort arbejde at overfører
alles navne og byer til siden, samt videresende dem til S.M. Siden
opdateres flere gange om dagen med underskifterne, så du kan da prøve
at tælle dem og give mig en tid på hvornår listen er hentet, for jeg
vil da også gerne selv vide hvor mange som har støttet, men der er
kommet over 120 i dag, og jeg tror det var over 150 i går.

Jeg ville gerne liste alle begrundelserne, men igen, det kan bare ikke
nåes af én mand. Men jeg kan da fortælle at de fleste, som skriver en
begrundelse skrive hvordan de er glade for filmen, de vil gerne have
god lyd og en masse med Quark.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-03 12:57

> [...]
>
> Der kommer ingen tæller, det er rigeligt stort arbejde at overfører
> alles navne og byer til siden, samt videresende dem til S.M.

Ligger navnene ikke bare i en DB og det er et spoergsmaal om at lave
et databasekald? Hvis du vil have hjaelp med noget programmering saa
sig bare til.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 06-03-03 13:19

Lars Hoffmann skrev
> Ligger navnene ikke bare i en DB og det er et spoergsmaal om at lave
> et databasekald? Hvis du vil have hjaelp med noget programmering saa
> sig bare til.

Nej. De kommer ind som ganske almindelige emails. Alt er manuelt her.

Fandt lige en begrundelse:
----
Beskrivelse: Hej, Sandrew/Metronome jeg er en MEGET stor fan af
Valhalla, jeg så den for første gang som barn men den hænger stadig
ved. jeg holder specielt meget af Quark´s sang i træhytten, har i
årevis prøvet at få den på VHS, men da jeg nu har en DVD vil jeg
hellere have den som sådan, da jeg syntes at den vil komme meget bedre
til udtryk.
Mange bønner fra Karina.
---

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-03 14:10

> Lars Hoffmann skrev
>
> Nej. De kommer ind som ganske almindelige emails. Alt er manuelt
her.

Traels Hvis du kan koere ASP paa din server kan jeg sagtens
flette noget database halloej sammen i aften som kan bruges.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 07-03-03 01:37

Lars Hoffmann skrev
> Traels Hvis du kan koere ASP paa din server kan jeg sagtens
> flette noget database halloej sammen i aften som kan bruges.

Ganske interessant.

Der er ASP og PHP hvor siden ligger nu, men senest til september
flyttes siden på et hotel der kun har PHP.

Florklar lige noget mere om havd der skal ændres mm. Som sagt modtager
jeg bare små emails hvor der står navn, adresse mm. - Hvordan kan de
gamle sættes ind i databasen?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-03-03 08:56

> Lars Hoffmann skrev
>
> Ganske interessant.
>
> Der er ASP og PHP hvor siden ligger nu, men senest til september
> flyttes siden på et hotel der kun har PHP.

I PHP kan jeg sikkert ogsaa klare det, men saa kommer det nok til at
tage 2 aftener

> Florklar lige noget mere om havd der skal ændres mm.

Ja ikke saa frygteligt meget. Der skal laves en database backend (paa
det nye webhotel har du maaske adgang til mySQL?). Når folk så
udfylder formularen registreres de dirrekte i databasen. Når de en
gang er registreret i databasen er det nærmest trivielt at lave
statestik, vise lister med alle dem der har underskrevet osv.

> Som sagt modtager
> jeg bare små emails hvor der står navn, adresse mm.

Hvilket jo er et enormt arbejde, alt dette kunne gøres automatisk.

> - Hvordan kan de
> gamle sættes ind i databasen?

Ja der må vi nok lige lave et interface der kan parse ned over en
tekstfil med de registrerede, eller et sted hvor det er nemt at
indsætte navnene. Det finder vi nok ud af.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-03-03 05:38

> [...]
> vil da også gerne selv vide hvor mange som har støttet, men der er
> kommet over 120 i dag, og jeg tror det var over 150 i går.

En nem ting at gøre er bare at sætte et tal foran hvert navn på listen.
Altså:
1. Lars Larsen
2. Jens Jensen
3. Brian Briansen
1203. Marianne Mariannesen
1204. Pia Piasen
Osv. så hver gang man tilføjer nye navne tæller man bare videre, så man kan
se hvor mange der har sluttet sig til festen.

Et forslag.

Fra : Jesper Winding

Dato : 07-03-03 12:51

Det er med tallene foran er nu gjort helt bevist - vi havde sat tal på så
man kunne se hvor mange der skrev under - men det så mere massivt ud når
tallet ikke var der.... Det er jo ikke for os vi laver siden - det er til
dem (Sandrew/Metronome :)

--
Jesper

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 07-03-03 12:52

C. H. Engelbrecht skrev
> [...]
man kan
> se hvor mange der har sluttet sig til festen.

Well, der er meget, meget langt op til 1203. Med det tempo der er på
nu bliver det ikke til noget. Hvis der ikke er flere som medier (on-
og offline) som omtaler projektet er det en dødssejler.

Til at starte med havde jeg også nummer på, men tog det af efter råd
fra Jesper. Èn ting jeg er meget ked af er at det ikke virker så flot
når alle tilmeldingerne er omsat til et tal.

Når man kigger på listen over tilmeldinger ser det rigtigt godt ud,
men hvis der står hvor mange tilmeldinger der er, fokuces al
opmærksomheden på det ene tal, og selve støtterne gøres mindre
interessante.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-03-03 13:11

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'd always conceived that [G'kar] was pronounced
The RockBear. ((^)) GUH-kar. Andreas started pronouncing it SHUH-kar.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-03-03 13:13

> [...]

> nu bliver det ikke til noget. Hvis der ikke er flere som medier (on-
> og offline) som omtaler projektet er det en dødssejler.

Hvor har du dog det fra?

Kender du salgstallene for andre DVD-udgivelser?

Og husk så, at for hver, der skriver under er der mindst ti, der køber
DVD'en, når den er i butikkerne.

Fra : Jesper Winding

Dato : 07-03-03 13:24

Vi kan jo også se på besøgs tallet på siden at rigtig mange kigger forbi
uden at skrive sig på - men det betyder i det mindste at de ved den er der,
og at indsamlingen er i gang - mon ikke de er ved at tømme sparegrisen.

Vi kan også nævne at der både har været kontakt fra Jakob Stegelmann og
Peter Madsens dreng :) Sandrew/Metronome er i høj grad klar over at vi er
der...

--
Jesper

Fra : Don G.

Dato : 10-03-03 16:46

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev...
> Vi kan også nævne at der både har været kontakt fra
> Jakob Stegelmann og Peter Madsens dreng :)
> Sandrew/Metronome er i høj grad klar over at vi er der...

ok, hvis Stegelmann har vist interesse for projektet, ville det jo være den
perfekte indgang til medierne... mon ikke han kunne overtales til at se det
relevante i at omtale projektet i Troldspejlet??? Eller måske bare trække i
nogle tråde

vh Don G.
____________________________
nerdiac, ['ner:diak] - radical nerd, nerd of nerds
http://nerdiac.com

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 10-03-03 16:50

Don G. skrev
> [...]
se det
> relevante i at omtale projektet i Troldspejlet??? Eller måske bare

Det får vi at se om kort tid når Trolden er på skærmen igen.

Jeg skrev at jeg synes han skulle lave lidt omtale på hjemmesiden
(dr.dk/troldspejlet) men det er ikke sket endnu - mon han skal have
100 emails før det sker?

Fra : vadmand

Dato : 10-03-03 17:23

"LifeSucks.dk" <spam@ads.føj> skrev i en meddelelse

> Jeg skrev at jeg synes han skulle lave lidt omtale på hjemmesiden
> (dr.dk/troldspejlet) men det er ikke sket endnu - mon han skal have
> 100 emails før det sker?
Det skal du nok ikke forvente. Som parthaver i filmen er Jacob vist nærmest
at regne for inhabil (I øvrigt ligesom undertegnede, der er medforfatter på
filmen). Prøv hellere "Filmland"-værten eller nogle andre programmer.

Per V.

Fra : Jesper Winding

Dato : 10-03-03 18:05

"vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

>(I øvrigt ligesom undertegnede, der er medforfatter på
> filmen).
>
> Per V.

WHOAW - HOLDT. STOP, STANDS!!!!!! Hvad?!?
a hvad siger du at du er?

--
Jesper

Fra : Jesper Winding

Dato : 10-03-03 18:08

For f.....

Manuskriptforfattere:
Peter Madsen & Henning Kure efter tegneserie af Peter Madsen & Henning Kure
& Hans Rancke-Madsen & Per Vadmand & Søren Håkansson

Per! skatter-basse... har du løftet røret? er der noget du kan gøre for at
hjælpe os?

--
Jesper

Fra : vadmand

Dato : 10-03-03 21:04

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> & Hans Rancke-Madsen & Per Vadmand & Søren Håkansson
>
> Per! skatter-basse... har du løftet røret? er der noget du kan gøre for at

Helt ærligt synes jeg ikke Valhalla-filmen var særligt vellykket (ud over
Børge Rings sekvens, der viser, hvad filmen kunne have udviklet sig til,
hvis man/vi ikke havde villet alting på en gang), og jeg har heller ikke
noget med tegneserien at gøre mere. Men jeg kan da fortælle, at den
oprindelige historie til filmem blev lavet af tegneseriens fire forfattere i
fællesskab. Vi blev bare (bortset fra Peter og til dels Henning) kørt ud på
et sidespor, da Jeff Varab kom ind i billedet og - efter min mening -
amerikaniserede det oprindelige oplæg for meget. Men vi er da stadig
krediteret i rulleteksterne

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-03-03 21:13

"vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Helt ærligt synes jeg ikke Valhalla-filmen var særligt vellykket (ud over
> Børge Rings sekvens, der viser, hvad filmen kunne have udviklet sig til,
> hvis man/vi ikke havde villet alting på en gang),

Hvad er det for en sekvens?

Fra : vadmand

Dato : 10-03-03 23:23

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en sekvens?

Det er den, hvor børnene leger i hytten i træet.

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-03-03 23:32

> Det er den, hvor børnene leger i hytten i træet.

Jeg må indrømme, at hele det lala-spil der foregik, da Quark pludselig
var så markant en person i historien, irriterede mig
grænseløst. Herunder hytte-scenen.

Jeg synes ikke, at det holdt stilen fra tegneserien ret godt. Den har
altid holdt sig ganske pænt til de mytologiske fortællinger og bygget
humoren og overvejelserne rundt om dette.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-03-03 13:11

> Jeg synes ikke, at det holdt stilen fra tegneserien ret godt. Den har
> altid holdt sig ganske pænt til de mytologiske fortællinger og bygget
> humoren og overvejelserne rundt om dette.

Hvis det er i orden jeg bryder ind, så vil jeg sige at vi snakker om et
projekt der løb op i de famøse 40 millioner kroner, og med sådan en satsning
så vil pengefolkene bag selvfølgelig sidde og forlange en eller anden
kunstnerisk garanti for at pengene kommer retur. Og hvad gør man så? Så
henter man åbenbart en mand som Varab ind man er nogenlunde sikker på kan
levere varen. Det gør så at det oprindelige skriverteam måske bliver sat
lidt under observation (og sådan noget er pisseirriterende...) og tingene
bliver svagt amerkaniseret, på godt og ondt. Hva faen, der skal grønne tal
på papiret, man har Disney-tilvænnede unger som målgruppe.

Men det er knaldgodt at vi har Vadmand med på denne diskussion, for nu kan
man jo velsagtens spørge direkte fra kilden: Skulle historien oprindeligt
have været mere 'nordisk', mere lig Edda'en? Mere lig sådan som
tegneserierne har udviklet sig siden tegnefilmen (=lidt ældre målgruppe)?

Fra : vadmand

Dato : 11-03-03 14:06

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> have været mere 'nordisk', mere lig Edda'en? Mere lig sådan som
> tegneserierne har udviklet sig siden tegnefilmen (=lidt ældre målgruppe)?

Den skulle have været mere morsom og mindre svulstig/patetisk ( i ordets
rette betdning: højstemt). Og i din sidste sætning har du forklaringen på,
at jeg ikke længere er medlem af Valhalla-teamet. Jeg synes, det er en
svækkelse, at serien er blevet mere "voksen". Der er masser af gode (bedre)
voksenserier, men alt for få gode børneserier.

Per V.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 12-03-03 06:16

> [...]
(bedre)
> voksenserier, men alt for få gode børneserier.

Jeg skal gerne indrømme at jeg ikke er helt enig. Jeg var ti år gammel da
Valhalla ramte biografen, og jeg kan kun huske at den ramte plet fra første
minut. Det paradoksale har måske været at ved at der pludselig kom en eller
anden amerikaner ind og blandede Disney oveni det her pæredanske, endte
filmen med en fin balance så de Disney-tilvendte unger (mig inklusiv) åd den
råt. Jeg har aldrig syntes den var for svulstig kontra for alvorlig kontra
ikke sjov nok, osv., den har netop ramt balancen fint. Jeg kan tilmed huske
at jeg røg direkte på tegneserierne efter at jeg så filmen, fordi jeg ville
vide mere om nordisk mytologi. Det må da betyde et eller andet.
Vadmand, det er sgu stadigvæk en knaldgod tegnefilm! Tag det fra en
slutbruger.
Men jeg kan godt høre du er skuffet over at jeres barn lidt blev taget fra
jer. Der er ikke noget mere surt når man ikke bare kan få lov til at
fortælle historien ordentligt færdig og alle mulige skal blande sig. Men
sådan er det, der skal helst grønne tal på papiret og så vil pengefolkene
have valutasikring. Gid faen havde de penge...

I øvrigt synes jeg rent personligt at tegneserien er blevet bedre med det
ældre fokus, men det var nok fordi jeg blev teenager midt i det hele, så jeg
er den forkerte at skulle spørge. Sådan er der så meget.

Jeg må have den DVD...

Fra : Jesper Winding

Dato : 10-03-03 21:17

> Helt ærligt synes jeg ikke Valhalla-filmen var særligt vellykket (ud over
> Børge Rings sekvens, der viser, hvad filmen kunne have udviklet sig til,
> hvis man/vi ikke havde villet alting på en gang),

Per for f..... du trænger i den grad til at skifte kaffe mærke!!! Prøv
Karat.

> og jeg har heller ikke
> noget med tegneserien at gøre mere.

Hold op med at spille sky - ville jo svare til at brødrene Wright nægtede
andel i dagens flyve kultur...

> [...]

> et sidespor, da Jeff Varab kom ind i billedet og - efter min mening -
> amerikaniserede det oprindelige oplæg for meget.

Varab har jo også løbet en del rundt (Disney, Bluth og Titan A.E.) men en
del amerikaniseret kan det vel ikke undgås at være - syntes du det er
dårligt? hvis man ser på hvad Danmark ellers har budt på af animation...
Både før og efter.

>Men vi er da stadig
> krediteret i rulleteksterne
>
> Per V.

Du har ikke svaret på mit spørgsmål :) er der noget du kunne gøre for at
hjælpe os, sidder du stadig og spiller rommy eller poker med gutterne fra
dengang - Jeg giver en flaske 12 års til den af jer der kommer med den
bedste idé der fører til udgivelse :)

--
Jesper

Fra : vadmand

Dato : 10-03-03 23:25

> Du har ikke svaret på mit spørgsmål :)

Det synes jeg, jeg har: jeg gider ikke anstrenge mig for en
dvd-genudgivelse, der alligevel kun vil fore lommerne på en flok
konkursadvokater.

Det synes jeg simpelthen ikke, filmen er værd.
Den var sjo at lave (noget af tiden) og det var et spændenmde eksperiment,
men den virker diffus og dybt forældet, når man ser den i dag. Synes altså
jeg.

Per V.

Fra : Jesper Winding

Dato : 11-03-03 10:20

> Det synes jeg, jeg har: jeg gider ikke anstrenge mig for en
> dvd-genudgivelse, der alligevel kun vil fore lommerne på en flok
> konkursadvokater.

Heller ikke selvom vi er så mange, der ikke er advokater der gerne vil se
filmen på DVD - og der er altså ingen genudgivelse her - den har ikke været
ude på DVD - det er jo det det hale drejer sig om...

--
Jesper

Fra : vadmand

Dato : 10-03-03 23:28

> Hold op med at spille sky - ville jo svare til at brødrene Wright nægtede
> andel i dagens flyve kultur...

Hvordan det? Henning Kure og Peter Madsen laver de nye album uden bistand
fra Hans Rancke og mig. Dvs vi får dem til gennemsyn og kan komme med
forslag, men vi er ikke med i manusarbejdet som sådan. Det står helt for
Hennings og Peters regning. Sådan er det, og det er der ikke noget
mærkeligt. Jeg har kastet mig over andre serier som Gunnar i "Fagbladet",
som jeg laver sammen med Niels Roland, og "Poeten og Lillemor", som jeg
laver sammen med Jørgen Mogensen.

Desuden har jeg lige skrevet en roman, som udkommer til april.

Så jeg savner ikke valhalla.

Per V.

Fra : Jesper Winding

Dato : 11-03-03 10:24

> [...]
> fra Hans Rancke og mig. Dvs vi får dem til gennemsyn og kan komme med
> forslag, men vi er ikke med i manusarbejdet som sådan. Det står helt for

Jah - men et eller andet skal jeg jo skrive for at få dig med på vognen -
Det er træls du ikke gider hjælpe hvis du har muligheden for det - hvis du
ikke har er det selvfølgelig en skam - Og jeg snakker udelukkende om
Tegnefilmen i en DVD udgave - Som du var med til at skrive - Brødrende
Wright flyver jo heller ikke jumbojet! Vi er ikke interesseret i at få de
nye valhalla albums på DVD :)

--
Jesper

Fra : vadmand

Dato : 11-03-03 12:27

> Det er træls du ikke gider hjælpe hvis du har muligheden for det -

Det har jeg ikke. Og jeg tvivler på, at der er noget at gøre. Så længe
konkurssagen kører - og det kan den sikkert gøre i mange år endnu - kan
filmen ikke røres.

Per V.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-03-03 13:17

> Det har jeg ikke. Og jeg tvivler på, at der er noget at gøre. Så længe
> konkurssagen kører - og det kan den sikkert gøre i mange år endnu - kan
> filmen ikke røres.

Hvordan hænger det sammen? Løb filmen overhovedet rundt (jeg var selv i
biffen og se den fire gange i sin tid)? Når du siger konkurssag, hvad ligger
der så i det, hvad gik konkurs og hvorfor?

Fra : Jesper Winding

Dato : 11-03-03 13:36

Ja det er da også nyt for mig - hvad mener du med at filmen ikke kan røres.
de har da udgivet den på VHS op til flere gange - hvad skulle der være i
vejen for en DVD udgave?

--
Jesper

Fra : vadmand

Dato : 11-03-03 14:04

> Ja det er da også nyt for mig - hvad mener du med at filmen ikke kan
røres.
> de har da udgivet den på VHS op til flere gange - hvad skulle der være i
> vejen for en DVD udgave?

Jeg videregiver bare, hvad jeg har fået at vide. De penge, der er kommet ind
på visninger og video, er i hvert fald ikke nået frem til ophavsmændene, men
endt i konkursboet.

Per V.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 12-03-03 05:43

> [...]
ind
> på visninger og video, er i hvert fald ikke nået frem til ophavsmændene,

Hvad gik konkurs og hvorfor?

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 10-03-03 18:05

vadmand skrev

Jeg har også skrevet til filmland@dr.dk - men der er heller intet sket

Fra : Stefan Holm

Dato : 10-03-03 18:13

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> writes:

> WHOAW - HOLDT. STOP, STANDS!!!!!! Hvad?!?
> a hvad siger du at du er?

Han siger at han er medforfatter på filmen.

--
"Og hvis man vælter en planet alligevel, så smelter den."

Fra : vadmand

Dato : 10-03-03 21:05

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Han siger at han er medforfatter på filmen.

DEt passer. Se selv på rulleteksterne.

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-03-03 21:13

"vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> DEt passer. Se selv på rulleteksterne.

Det er jo lige det, der er problemet
--
Peter B. Juul, o.-.o "What business did a man and a wolf
The RockBear. ((^)) had ridden a mark."

Fra : And

Dato : 08-03-03 15:31

On Wed, 5 Mar 2003 17:29:32 +0100, "LifeSucks.dk" <spam@ads.føj>
wrote:

>Se lige hvad der sker:
>http://film.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=58711&ci=183
>
>Det er tilladt at skive sig på listen, og kontakte alle og enhver og
>udbrede budskabet til denne fantastiske begivenhed

Fed ide

Fra : ta

Dato : 08-03-03 15:31

wrote:

>Se lige hvad der sker:
>http://film.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=58711&ci=183
>
>Det er tilladt at skive sig på listen, og kontakte alle og enhver og
>udbrede budskabet til denne fantastiske begivenhed

god ide