Das Boot Superbit´en er muuuums
Fra : Per Moreau

Dato : 05-03-03 16:38

Så kom den endelig den Superbit jeg bestilte af Das Boot hos
Future Ent. , og den kan dælme godt anbefales.
Sammenlignet med den alm. DVD at jeg har af den er der godt nok
en klasse til forskel.
Billederne er meget mere klare og rene og best of all: DTS lyd (mums)
Så de ekstra kroner (eller pund) at den koster er dælme godt givet ud.
Den vil jeg godt give min bedste anbefaling.
Det er bestemt ikke den sidste Superbit at jeg investerer i.
Så må man håbe at Close Incounters også kommer som Superbit,
underligt at de ikke har fundet på det endu.

Mvh
Per M.

--
This message was sponcered by Glagnars Humanrinds.
The only rinds that contain 100% human.