Bossen og Bumsen
Fra : Kostas

Dato : 04-03-03 22:48

Hvad hedder ham exchange studenten som eddie leger i toget.

Nogen kloge hoveder der kan huske det - kan ikke lige umiddelbart finde det
og har ikke filmen mere (en fejl)

med venlig hilsen

Kostas

Fra : Peter Lind

Dato : 04-03-03 23:02

"Kostas" <næppe@jeppe.com> wrote in message
> Hvad hedder ham exchange studenten som eddie leger i toget.

Nenge Mboko

Og Dan Akroyd kalder sig: Lionel Joseph

> Nogen kloge hoveder der kan huske det - kan ikke lige umiddelbart finde
det
> og har ikke filmen mere (en fejl)

Imdb er som altid din ven:

http://us.imdb.com/Quotes?0086465

/Peter

Fra : Kostas

Dato : 04-03-03 23:15

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> wrote in news:b437pi$lan$1
@news.cybercity.dk:

> Nenge Mboko
>
> Og Dan Akroyd kalder sig: Lionel Joseph

Tak for hurtigt svar - det var lige det jeg skulle vide.

med venlig hilsen

Kostas

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 05-03-03 07:36

"Kostas" <næppe@jeppe.com> wrote in message

SNIP

" I am Nenge Mboko, Exchange student from Cameroun. Merry Newyear..."

Anders B. Hyltoft

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-03 23:08

>Hvad hedder ham exchange studenten som eddie leger i toget.
>
>Nogen kloge hoveder der kan huske det - kan ikke lige umiddelbart finde det
>og har ikke filmen mere (en fejl)

Nenge Mboko

Ja okay da, jeg kunne ikke huske det. Fandt det her:

Memorable Quotes from Trading Places
<http://us.imdb.com/Quotes?0086465>

Er at finde blandt de sidste på siden...

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Kostas

Dato : 04-03-03 23:15

Claus Nielsen <> wrote in