Hvad glæder vi os mest til lige nu?
Fra : Jesper Winding

Dato : 04-03-03 15:09

Inden for de næste - lad os sige fire måneder - hvad glæder vi os da mest
til at se på det store lærred?

Personligt må det være Matrix Reloaded - d.21 maj. og Master & Commander
ugen efter.

--
Jesper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-03-03 15:08

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> writes:

> Inden for de næste - lad os sige fire måneder - hvad glæder vi os da mest
> til at se på det store lærred?

NEMESIS!

/Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 17:08

In article <u8yvvql7h.fsf@trinekc.dk>, news@trinekc.dk says...

> NEMESIS!

Du har StarFleet uniformen klar? :)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-03-03 17:10

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> writes:

> In article <u8yvvql7h.fsf@trinekc.dk>, news@trinekc.dk says...

> Du har StarFleet uniformen klar? :)

Dog ikke, men ses, det skal den da.

Mvh Trine

Fra : Lasse Christensen

Dato : 04-03-03 15:31

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in news:3e64b38c$0$122
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> til at se på det store lærred?
>
> Personligt må det være Matrix Reloaded - d.21 maj. og Master & Commander

Jeg glæder mig meget til både Kill Bill, Matrix og som gammel Marvel læser
glæder jeg mig naturligvis også til Dæmonen og Projekt X 2

/Lasse

Fra : Martin Kristensen

Dato : 04-03-03 15:56

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> Inden for de næste - lad os sige fire måneder - hvad glæder vi os da mest
> til at se på det store lærred?

Hulken, og Seriously Dude, Where's my Car?

/Martin

Fra : DrJack

Dato : 04-03-03 16:02

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at se på det store lærred?
>
> Personligt må det være Matrix Reloaded - d.21 maj. og Master & Commander

Master & Commander er flyttet alle steder til November - den glæder jeg mig
også til.

Ellers glæder jeg mig til "Big Fish" og "The last samurai", men der er godt
nok lang tid til.

Christian

Fra : Per

Dato : 04-03-03 16:15

> [...]
> til at se på det store lærred?
>
> Personligt må det være Matrix Reloaded - d.21 maj. og Master & Commander

Matrix, X2, Nemesis, Kill Bill

Fra : Rune Zedeler

Dato : 04-03-03 16:38

Jeg har faktisk aldrig set den - så jeg glæder mig til Nærkontakt af
tredie grad

-Rune

Fra : Taba

Dato : 04-03-03 16:37

T3!
men har da ikke noget i mod at se Matrix 2 (og 3), Hulk, ST: Nemesis, X-Men
2, Bad Boys 2 (tror dog ikke den ligger inden for de næste 4 måneder).

Ok, vildt OT: Men behøver jeg at sige LOTR: TTT Ext. Version til November?

/Taba

Fra : psycrow

Dato : 04-03-03 16:49

T3

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 04-03-03 17:10

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Inden for de næste - lad os sige fire måneder - hvad glæder vi os da mest
> til at se på det store lærred?

Daredevil, Den Grønne Hulk og 2x the Matrix.

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 04-03-03 18:25

"Jesper Winding skrev

Finding Nemo http://findingnemo.com

--
Venlig hilsen

Mit site opdateres dagligt.. gør dit?
http://lifesucks.dk weblog med mening

Fra : Ramses

Dato : 04-03-03 19:19

On Tue, 4 Mar 2003 15:09:11 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

>Inden for de næste - lad os sige fire måneder - hvad glæder vi os da mest
>til at se på det store lærred?

Dreamcatcher (Lawrence Kasdan)
The Hunted (William Friedkin)
Basic (John McTiernan)
The Recruit (Roger Donaldson)
osv

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 04-03-03 22:02

"Ramses" <runtothemilk@mail.com> wrote in message

> The Recruit (Roger Donaldson)

Ingen grund til at glæde sig til den IMHO.

--
Anders Vind Ebbesen
www.webbesen.dk | www.packets.dk

Fra : Emil Saksager

Dato : 04-03-03 19:41

Jeg glæder mig mest til LOTR: The Return of the King og så selvfølgelig
DVD-udgivelsen af TTT.. :)

-Emil

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 04-03-03 20:57

Emil Saksager skrev
> Jeg glæder mig mest til LOTR: The Return of the King og så
selvfølgelig
> DVD-udgivelsen af TTT.. :)

Nu kommer TTT nok til november og The Return of the King til december.
Men hvad glæder du dig til inden for de næste 4 måneder?

Fra : Emil Saksager

Dato : 04-03-03 21:09

Gangs Of New York og The Matrix Reloaded..

-Emil

Fra : Kong Kent

Dato : 04-03-03 20:12

> Inden for de næste - lad os sige fire måneder - hvad glæder vi os da mest
> til at se på det store lærred?

Gangs Of New York, X2, Matrix Reloaded - og så LOTR:TTT Ext.Ed. på DVD (ikke
voldsomt stort lærred, men et 32" 100Hz 16:9 tæller vel også lidt som et
stort lærred? *gg*)

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 17:12

In article <3e64b38c$0$122$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
jesperw@tdcadsl.dk says...
> Inden for de næste - lad os sige fire måneder - hvad glæder vi os da mest
> til at se på det store lærred?

Ingen ting :-/