Typecasted
Fra : Mark Høserich

Dato : 02-03-03 21:08

Hvilke skuespillere er mest typecastet ?
Efter min mening må Meg Ryan og Steven Segal tage flest priser i den
katagori.
Findes der egentlig en opmåling over hvilke skuespillere der er mest
typecasted ?

M<a>RK

Fra : Jesper Winding

Dato : 03-03-03 01:14

Personligt syntes jeg altid Sean Connery spiller...well. Sean Connery - er
han ikke altid den samme? Altså jeg elsker gutten - han er jo James Bond!
men jeg syntes bare aldrig der er nogen ændring i stil eller spillemåde. Han
er bare altid Sean Connery...
--
Jesper

Fra : vadmand

Dato : 03-03-03 09:32

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg syntes bare aldrig der er nogen ændring i stil eller spillemåde.

Sådan lidt ligesom Axel Strøbye, ikke? Men man må indrømme, at de er pokkers
gode til at spille henholdsvis Sean og Axel!

Per V.

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 03-03-03 01:51

Mark Høserich wrote:
> [...]
> katagori.
> Findes der egentlig en opmåling over hvilke skuespillere der er mest

Jeg syns personligt at meryl streep altid kun spiller én slags rolle

--
Rasmus
debianforum.dk - Et forum for Debian brugere

Fra : Lars Funck

Dato : 03-03-03 08:20

"Rasmus Toft Lauridsen" <zaph@debianforum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tror jeg ikke, men jeg vil umiddelbart gætte på at Christoffer Walken vil
være et godt bud på en topplacering.

MVH

Lars

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 03-03-03 20:34

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> katagori.
> Findes der egentlig en opmåling over hvilke skuespillere der er mest

Adam Sandler skal altid spille åndsamøbe. Tror aldrig der bliver nogen
udvikling i hans skuespillerkarriere....

mvh
Mads

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-03-03 22:09

Mads Holmsgaard Eriksen skrev:

> Adam Sandler skal altid spille åndsamøbe. Tror aldrig der bliver nogen
> udvikling i hans skuespillerkarriere....

Han er nu anderledes seriøs i den nye Punch-Drunk Love. Jeg havde
foretrukket, han holdt sig til sit trademark.

--
Mvh. Peter
"An argument is a connected series of statements intended to establish

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 04-03-03 15:03

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Han er nu anderledes seriøs i den nye Punch-Drunk Love. Jeg havde
> foretrukket, han holdt sig til sit trademark.

Nu kender jeg ikke lige den film, men se på det - alle de film, han før har
lavet, er hjernedøde toilethumor film. Ikke at der er noget galt med det...
sådan da

Fra : kunuk

Dato : 03-03-03 21:16

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke skuespillere er mest typecastet ?

Hugh Grant, så absolut.
kunuk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-03-03 22:08

kunuk skrev:

> Hugh Grant, så absolut.

Jeg er enig. Det er han i øvrigt også selv at dømme efter interviewet i
FilmLand, hvor han - ganske vist lidt spøgefuldt - erklærede sig uduelig
i alle andre roller end som den lettere kejtede helt i romantiske
komedier.

--
Mvh. Peter
"When I asked you for your advice, I didn't mean for you to actually

Fra : vadmand

Dato : 03-03-03 22:52

> [...]
> FilmLand, hvor han - ganske vist lidt spøgefuldt - erklærede sig uduelig
> i alle andre roller end som den lettere kejtede helt i romantiske

Hvis det var godt nok til Cary, kan det vel også være godt nok til Hugh

Per V.

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 04-03-03 01:06

Hvad med vores egen Torben Jensen.

Han spiller som regel et dumt svin :)

Eller hvad med John Holmes.

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-03-03 11:46

"Jesper B. Nielsen" <no@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Eller hvad med John Holmes.

Han er da død af aids for mange år siden.

/jim

Fra : Søren Rohde

Dato : 06-03-03 10:25

"kunuk" <kunukiteq-nospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hugh Grant, så absolut.

Absolut - han tager prisen som den kedelsigste skuespiller i min bog. Tror
såmæd han selv er træt af altid at få de samme fjollede roller (sådan lød
det på ham i et interview fornylig).

Og herhjemme er Peter Mygind hoppet med på samme vogn; han har samme
attitude som Hugh Grant. Det er synd for han var sq bedre som Scorekaj eller
ham klaphatten i Skæg og Blå Briller...

Bare min mening...

--
Mvh. Søren Rohde

Tjek vores hjemmeside for køb og salg:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : / / dentro / /

Dato : 03-03-03 22:41

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

| Hvilke skuespillere er mest typecastet ?

Lassie?

/ / demtro / /

Fra : Tim Christensen

Dato : 03-03-03 22:50

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message
> "Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Lassie?

Der har været en række "skuespillere" der spillet Lassie, der har så vidt
jeg ved altid været tale om crossdressere da "skuespillerne" har været af
hankøn og Lassie er en tæve.

Mvh

Tim

Fra : / / dentro / /

Dato : 03-03-03 23:37

"Tim Christensen" <icecone@eson.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
| jeg ved altid været tale om crossdressere da "skuespillerne" har været af

Jeg tænker på hunden Lassie

Fra : Tim Christensen

Dato : 04-03-03 00:13

> "Tim Christensen" <icecone@eson.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker på hunden Lassie

Hvad tror du jeg tænker på?

Mvh

Tim

Fra : / / dentro / /

Dato : 04-03-03 11:03

| Hvad tror du jeg tænker på?

Nåå ja.... d'oh. Jeg sov vidst. Nå, men denne vittighed er vidst efterhånden
faldet lidt til jorden, hehe :)

/ / dentro / /

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-03-03 11:45

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke skuespillere er mest typecastet ?

John Cleese

/jim

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-03-03 05:32

> Hvilke skuespillere er mest typecastet ?

Arnold, Sylvester, Chuck, Dolph, Steven, Jean-Claude og Jackie?

Ok, Arnold og Sylvester har sandt at sige arbejdet på at komme væk fra
typecastingen, men uden videre held. De øvrige har tilsyneladende opgivet
dette for længe siden...

Fra : Mark Høserich

Dato : 08-03-03 00:15

C. H. Engelbrecht wrote:

> Arnold, Sylvester, Chuck, Dolph, Steven, Jean-Claude og Jackie?

Under et interview i Frids Film, synes at Jackie gav udtryk for at han ikke
har lyst til at lave den samme slags film(denne gang Tuxedo) hele tiden, men
hollywood ønsker ikke at bruge ham på andre måder. Jeg mindes at han havde
noget med nogle kinesiske forhold i tankerne, men der var ingen interesse
fra producenterne i ho-wood.

Siden jeg startetede tråden ville jeg dog lige give mine bud på skuespillere
der går imod skuespillerfælden, at lade sig typecaste. Efter min mening
prøver bl.a Brad Pitt og Wilhem Defoe at lave en så forskellig film som
muligt, hver eneste gang !

M<a>RK