Road To Perdition...nå ikke !?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-03-03 00:41

Road To Perdition er ikke engang nomineret til Best Picture......men det er
The Two Towers !!!???

Lorte spasser bus !

Men Road To Perdition den skal ihvertfald vinde, for bedste fotografering +
lyd og lydklipning; Wow en oplevelse den film er.....har lige set DVD'en, og
med DTS. Det er en stor stor oplevelse.

Fuck Two Towers....forpulede popcorn film.....Best Picture for den? *LOL*

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-03-03 00:58

On Sun, 2 Mar 2003 00:40:57 +0100, "Thomas Mouritsen"
<milesSLETDETTE@privat.dk> wrote:

> [...]
>lyd og lydklipning; Wow en oplevelse den film er.....har lige set DVD'en, og

Måske, men jeg har svært ved at se det geniale i den film. Jeg finder
den ganske ordinær.

>Fuck Two Towers....forpulede popcorn film.....Best Picture for den? *LOL*

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 02-03-03 01:11

Jah - og jeg syntes TTT er fed - og så er vi egentlig lige vidt ik'?

--
Jesper

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-03-03 01:12

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jah - og jeg syntes TTT er fed - og så er vi egentlig lige vidt ik'?

TTT er en god film, men den er ikke engang bare i *nærheden* af, at være
årets bedste film.

Dens nominering til Best Picture, er helt til grin.

Og Attack Of The Clones er ikke nomineret til bedste lyd eller lyd klipning
! *LOL*

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-03-03 12:45

On Sun, 2 Mar 2003 01:12:20 +0100, "Thomas Mouritsen"

Der må jeg også være enig.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : René Eske Jensen

Dato : 02-03-03 14:47

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message

> Og Attack Of The Clones er ikke nomineret til bedste lyd eller lyd
klipning
> ! *LOL*

Det fortjener den heller ikke.

Mvh. René

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-03-03 15:27

"René Eske Jensen" <rene.eske@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> klipning
>
> Det fortjener den heller ikke.

Fortæl mig lige hvorfor den ikke gør det?

Personligt hælder jeg dog til, at Road To Perdition bør *vinde* lyd
kategorien; Den har SÅ lækker lyd den film.....og så den score....Mmmm...

Fra : René Eske Jensen

Dato : 02-03-03 17:06

> "René Eske Jensen" <rene.eske@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Fortæl mig lige hvorfor den ikke gør det?

Fordi jeg mener der er forskel på god lyd og overdrevet lyd.

Mvh. René

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 04-03-03 13:45

"René Eske Jensen" <rene.eske@jensen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Fordi jeg mener der er forskel på god lyd og overdrevet lyd.

Lige præcis. der er stor forskel på kvalitet og kvantitet. En masse
"laser"-efekter, eksplosioner og suround bulder er ikke god lyd. En så ringe
film som AOTC fotjener i mine øjne ikke engang at blive nøvnt ved et show
som Oscaren.

Fra : Per

Dato : 03-03-03 08:59

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med DTS. Det er en stor stor oplevelse.
>
> Fuck Two Towers....forpulede popcorn film.....Best Picture for den? *LOL*

ENIG!!!