musik
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 27-02-03 12:44

jeg leder efter navnet på den arie som er med i "slip hestene løs" som han
synger til sidst i filmen.
det er ligeledes den arie som amin jensen bruger i hans show

--
Thomas
thomas@mediekom.dk

Fra : hansen

Dato : 27-02-03 13:48

Søgning på Google gav følgende resultat:
http://www.kandu.dk/dk/news/251384/groupid/20209

Calaf's arie fra Puccini's Turandot.

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 27-02-03 18:14

> Calaf's arie fra Puccini's Turandot.

Også kaldet Nessun Dorma. En storladen arie som bla. også bruges i filmen
Killing Fields.

Den er indsunget af alle fra Placido Domingo til Helmuth Lotti.