Placer citatet
Fra : tenebrae

Dato : 27-02-03 00:37

Jeg kom lige i tanke om en film, hvor en person siger: "I have nothing.."
med en grådkvalt stemme. Det kan godt være, at det er en gyser.. Jeg kan
ikke placere det - jeg har søgt på IMDB, men der kunne jeg ikke finde det.

Jeg ville være meget glad for lidt hjælp.. det irriterer mig, at jeg ikke
kan placere det.

--

Kind Regards

Niels Hansen

I'm still not convinced these things didn't just escape from the local
nut-house and forget to shave or trim their nails.

Fra : Janus Høi

Dato : 01-03-03 12:17

"tenebrae" <njhansen@NONEfilmworld.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke placere det - jeg har søgt på IMDB, men der kunne jeg ikke finde det.

Er der nogle resultater på nedenstående søgning der hjælper dig?

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&q=%22I+have+nothing%22+quotes+movie

--
Janus