Salene i BioCity og Palads Århus
Fra : Rune Zedeler

Dato : 26-02-03 17:08

Jeg har assisteret indehaveren af http://www.biografinfo.dk med at give
Århus-NF-biograferne karakterer.
Karakterer går fra 1 til 6. Jeg har vurderet følgende:

BioCity: Sal 1 * * * * *, Sal 5 * * * * med pil op
Sal 2+8+9 * * * *, Sal 3+4+6+7 * * *
Palads: Sal 1 * * * med pil op, Sal 2+5 * *, Sal 3+4 *

(Johnny har været i BioCity sal 1 - så de * * * * * er hans - resten er
mine).
Han synes imidlertid at jeg har været for hård ved palads. Hvad synes i?
(Kig evt. ind på siden for at vurdere niveauet med de øvrige anmeldte
biografer)

-Rune

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-02-03 20:46

On Wed, 26 Feb 2003 17:08:08 +0100, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk>
wrote:

> [...]
>Han synes imidlertid at jeg har været for hård ved palads. Hvad synes i?
>(Kig evt. ind på siden for at vurdere niveauet med de øvrige anmeldte

Ja jeg mener ikke at Palads 1 er dårligere end BC 2+8+9. Jeg mener 9
er bedre end 2+8. Palads 1 ville jeg give ****.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 27-02-03 13:12

Hej

Morten Bowman Hansen <mortenNOSPAM@bowman.dk> writes:
> Ja jeg mener ikke at Palads 1 er dårligere end BC 2+8+9. Jeg mener 9
> er bedre end 2+8. Palads 1 ville jeg give ****.

Enig, jeg synes faktisk at Palads 1 er en rigtig god sal, jeg blev meget
positivt overrasket da jeg var inde til snigpremiere på "Road to
Perdition", man sidder simpelthen så meget bedre end nogle sale i
Biocity. Spørgsmålet er selvfølgelig så hvor meget det tæller, men jeg
er ikke lige den bedste til at vurdere billedekvalitet/lydkvalitet osv.

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk - http://www.minefilm.tk

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 28-02-03 11:22

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> * *
> Palads: Sal 1 * * * med pil op, Sal 2+5 * *, Sal 3+4 *

Personligt synes jeg, at du er alt for flink ved de to små sale i Palads. At
give dem en hel stjerne er egentlig i overkanten

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 28-02-03 12:22

Jørgen Flainard <smallerb@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e5f3826$0$4299$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Personligt synes jeg, at du er alt for flink ved de to små sale i Palads.
At
> give dem en hel stjerne er egentlig i overkanten

Den, hvor lærredet er til højre for døren, er nu ikke så slem. Eller også
har jeg bare været heldig at se gode film i den sal?

Mvh Mikkel