Måske OT: Hvilken melodi i kærgården rekla~
Fra : Flemming Pålsson

Dato : 26-02-03 15:19

Hej NG,

Undskyld hvis dette er OT, men hvad hedder det italienske musikstykke der
høres i forbindelse med kærgården reklamerne i TV ?

VH

Flemming Pålsson

--
FJERNDETTE skal ikke med i e-adressen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 26-02-03 21:07

In dk.kultur.film, Flemming Pålsson wrote:

> Undskyld hvis dette er OT, men hvad hedder det italienske
> musikstykke der høres i forbindelse med kærgården reklamerne i
> TV ?

Du nævner jo selv ordene 'tv' og 'musik', så hvorfor ikke spørge i
dk.medier.tv eller dk.kultur.musik?

--
Lars Stokholm

Alchemy: silver silverMine = 1000;
gold goldMine = (gold) silverMine;

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 27-02-03 10:55

Flemming Pålsson skrev:

> Undskyld hvis dette er OT, men hvad hedder det italienske musikstykke
> der høres i forbindelse med kærgården reklamerne i TV ?

"Per Amore", sunget af Andrea Bocelli.

--
Mvh. Peter
"We live in a society of laws. Why do you think I took you to all those

Fra : rhexis

Dato : 27-02-03 15:28

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in
message news:b3kna0$55e$1@sunsite.dk...

> "Per Amore", sunget af Andrea Bocelli.

Du mener vel 'sunget'? Ahem.

--
rhexis

Fra : Flemming Pålsson

Dato : 27-02-03 15:37

OK.. Tak for hjælpen - og undskyld hvis inlægget var fejlplaceret...

VH

Flemming

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 27-02-03 20:07

rhexis skrev:

> Du mener vel 'sunget'? Ahem.

Hvad er der nu i vejen med Andrea-buddyen?

--
Mvh. Peter
"Jeg spejdede altså forgæves efter flammeskriften, Gud satte på himlen,

Fra : rhexis

Dato : 27-02-03 21:02

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in
message news:b3lnl2$b9n$1@sunsite.dk...

> Hvad er der nu i vejen med Andrea-buddyen?

Hans talent eller mangel på samme. Det er tilgengæld meget godt
klaret af ham at han er blevet så rig på at synge så ringe.

Jeg ved ikke om de vil have ham i dk.k.m.klassisk. Derfor
XFUT til dk.kultur.musik.

--
rhexis