Mars Attacks DVD
Fra : Thomas

Dato : 26-02-03 01:46

Hejsa

Er der nogen der ved om Tim Burtons "Mars Attacks" er på vej på DVD?
En søgning på IMDB gav ikke rigtig nogen info om en DVD udgivelse...

Mvh. Thomas

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 26-02-03 05:00

> Er der nogen der ved om Tim Burtons "Mars Attacks" er på vej på DVD?
> En søgning på IMDB gav ikke rigtig nogen info om en DVD udgivelse...

Søg (lidt mere) og du skal finde. :)

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=1198

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-02-03 10:18

Jacob Herold Nielsen wrote:

> Søg (lidt mere) og du skal finde. :)
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=1198

Desværre er det en elendig udgave uden noget extra-materiale. Det kan da
ikke være rigtigt at man ikke kan få taget sig sammen til at lave en
ordentlig udgave af denne suveræne film :(

Tenz.

Fra : David T. Metz

Dato : 26-02-03 11:17

Tenzel Kim skriblede:

> Desværre er det en elendig udgave uden noget extra-materiale. Det kan
> da ikke være rigtigt at man ikke kan få taget sig sammen til at lave
> en ordentlig udgave af denne suveræne film :(

Ovenstående kan fås til max det halve i butikkerne.

Iøvrigt har de glemt en language-option: martian (more dark is the suede
that mows like a harvest!) Så lidt "ekstra" er der da med.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-02-03 11:53

David T. Metz wrote:
> Iøvrigt har de glemt en language-option: martian (more dark is the suede
> that mows like a harvest!) Så lidt "ekstra" er der da med.

Wow. Det var jeg ikke klar over. Det lyder for underholdende :)

Kunne dog også godt tænke mig at alle skuespillerene kunne høres på ægte
marsiansk.

Tenz.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-02-03 11:58

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> escribió

> Kunne dog også godt tænke mig at alle skuespillerene kunne høres på
ægte
> marsiansk.

Som paa Galaxy Quest DVD'en, det er hyle morsomt!

Fra : Morten DH

Dato : 26-02-03 17:29

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om Tim Burtons "Mars Attacks" er på vej på DVD?
> En søgning på IMDB gav ikke rigtig nogen info om en DVD udgivelse...

Det var såmænd en af de 3 aller første film der blev udgivet på DVD
herhjemme

Fra : Jesper Winding

Dato : 26-02-03 18:23

Ved du hvilke de andre var? måske de ti første?
--
Jesper

Fra : HKJ

Dato : 26-02-03 18:52

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> Ved du hvilke de andre var? måske de ti første?

Nogle af de tidlige var Evita, "The Arrival", "Besat af fortiden", Maverick
og "Batman & Robin" dem har jeg faktisk købt før Mars Attack.

Fra : Morten DH

Dato : 27-02-03 10:07

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ved du hvilke de andre var? måske de ti første?

Så vidt jeg husker startede Block Buster med 3 film, Mars Attacks og så
mener jeg det var Frk. Smillas fornemmelse for sne og en til; men er ikke
helt sikker... Det har nok været Warner Bros titler i hvert fald...