søger en film.
Fra : johny møller

Dato : 25-02-03 18:16

hejsa.
er der nogen som ved hvor eller hvordan man kan få fat på JUNGLEBØFFEN. det
er en erotisk tegnefilm vildt grinert.
hilsen johny

Fra : Morten DH

Dato : 25-02-03 19:13

"johny møller" <j.moeller@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen som ved hvor eller hvordan man kan få fat på JUNGLEBØFFEN.
det
> er en erotisk tegnefilm vildt grinert.

Jeg kunne forestille mig den cirkulerede som tidligere udlejningskopi... Har
du prøvet Video Netto og lignende butikker?

Der kom vist også en 2'er det hed Det store knald eller noget i den stil...

Fra : Morbid Angel

Dato : 26-02-03 02:19

On Tue, 25 Feb 2003 18:16:16 +0100, "johny møller"
<j.moeller@oncable.dk> wrote:

>hejsa.
>er der nogen som ved hvor eller hvordan man kan få fat på JUNGLEBØFFEN. det
>er en erotisk tegnefilm vildt grinert.
>hilsen johny

En klassiker af cult-tegnefilm og specielt den eftersynkroniserede
version med stemmer af John Belushi og Bill Murray.
http://us.imdb.com/Title?0073691

mvh

MA