måske lidt OT - Beavis & Butt-head DVD
Fra : Thomas

Dato : 23-02-03 22:06

Hejsa

Er der nogen der ved om Beavis & Butt-Head er på vej
på DVD? Det kunne jo være cool med et Box-set, med
alle afsnittene.... (Syntes jeg ihvertfald

Mvh. Thomas E. Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 23-02-03 23:11

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om Beavis & Butt-Head er på vej
> på DVD? Det kunne jo være cool med et Box-set, med
> alle afsnittene.... (Syntes jeg ihvertfald
>
> Mvh. Thomas E. Jensen

De har ingen planer om det så vidt jeg ved eller kan finde ud af.
Indtil nu er der kun udgivet ca. 7 episoder på DVD, og det er ikke meget når
man tager i betragtning at der eksistere mere end 140 afsnit.
Så desværre, no good news so far

Med Venlig Hilsen
Rune aka B|aze

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-02-03 23:36

On Sun, 23 Feb 2003 22:05:51 +0100, "Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Er der nogen der ved om Beavis & Butt-Head er på vej
>på DVD? Det kunne jo være cool med et Box-set, med
>alle afsnittene.... (Syntes jeg ihvertfald

Hej Thomas,

Der er udgivet et stort box sæt (6 DVD) her i USA med mere end 80
afsnit af Beavis og Butt-Head. Jeg aner ikke om det kan købes i
Europa, men det findes altså udgivet på DVD.

http://makeashorterlink.com/?V3AD62293

--
Lars Ehlers, San Francisco
Arbejde: http://www.digitalpersona.com