Heavenly creatures.
Fra : spæf

Dato : 22-02-03 23:32

Hej.

Er der nogen der ved hvor jeg får fat i subject på DVD. Jeg fandt den på
Amazon.com, men det kostede en formue at få den sendt.

spæf

"live long and prosper"

Fra : tenebrae

Dato : 23-02-03 02:14

Prøv www.futureent.com (læg mærke til, at de har to udgaver der, en i
pan/scan og en i widescreen)

Udgaven i widescreen koster £9.99 (ca. 120,-)

Fra : spæf

Dato : 23-02-03 12:08

Fandt den, tak for tippet.

spæf