Et Rigtigt Menneske
Fra : Dopedog

Dato : 22-02-03 01:42

Nogen der har set den film ?

Kæresten lånte den lige af nogle venner så vi så den her til aften.

Jeg har altid været vild med de danske dogmefilm og jeg må sige at selvom Et
Rigtigt Menneske var lidt rodet, synes jeg stadig det var en god film. Den
havde ihvertfald sine sjove momenter

Synes dog at det er helt synd for P. (Achmed) at han bliver udnyttet så
meget som han gør og stemplet for at være pædofil.

Anyway, tror i filmens "plot" er at vise hvordan mange danskere ser
udlændinge ?

Eller er det bare en "sød lille historie som ikke er så sød endda" ?

Har sku spekuleret over det siden vi så den

-Ronnie

Fra : David T. Metz

Dato : 22-02-03 15:37

Dopedog skriblede:
> Nogen der har set den film ?

Ja, desværre.

> Jeg har altid været vild med de danske dogmefilm og jeg må sige at
> selvom Et Rigtigt Menneske var lidt rodet, synes jeg stadig det var
> en god film. Den havde ihvertfald sine sjove momenter

Suk, min mening: overpædagogisk, fortænkt dansklærermanuskript, som er
blevet til over alt for mange kopper urtete.

> Anyway, tror i filmens "plot" er at vise hvordan mange danskere ser
> udlændinge ?

Jep. Den er ret tyk.

David
http://flash.to/oe-quotefix/