Oscar i biffen
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-02-03 23:39

Søndag d. 23. marts
fra kl. 23.59

- og natten igennem
i BioCity Odense, Palads i Århus og Imperial i København

Først viser vi den højest nominerede film, nemlig Chicago
der ligger lunt i svinget med hele 13 nomineringer.

Så strækker vi ben lidt - og kl. 02.00 stilles direkte om til Los
Angeles,
hvor vi følger stjernene, mens de ankommer ad den røde løber.

Kl. 02.30 begynder så selve uddelingen af de prestigefyldte priser!

Omkring kl. 06.30 byder vi på morgenmad og ved den tid bliver de
sidste
- og vigtigste - statuetter uddelt.

Og yes, far har fået billet

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-02-03 23:43

Morten Bowman Hansen skrev:

> Og yes, far har fået billet

Hvordan får vi andre dødelige én?

--
Mvh. Peter
"Et lille antal af uniformerne var grønt. Resten var brun."

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 19-02-03 23:57

Peter Bjerre Rosa wrote in msg <news:<b3118i$gc0$1@sunsite.dk>>:

> Hvordan får vi andre dødelige én?

De skulle ifølge mailen(Som alle biozonen(VIP?) medlemmer har fået) begynde
at sælge dem fra på mandag (via biobooking.dk og telefonen).

--
Mvh. Nezar Nielsen

Nano - Advanced Simplicity
http://www.nano.dk/

Fra : Peter Fleinert

Dato : 20-02-03 00:00

> Hvordan får vi andre dødelige én?

Hvis du er VIP medlem af Biozonen kan du nu bestille to biletter. Hvis ikke,
kan det først gøres fra på mandag på tlf: 70131211.
det kan også gøres på biobooking.dk.
Venlig hilsen Peter

Fra : Rune Zedeler

Dato : 20-02-03 12:25

Peter Fleinert wrote:

> Hvis du er VIP medlem af Biozonen kan du nu bestille to biletter. Hvis ikke,
> kan det først gøres fra på mandag på tlf: 70131211.
> det kan også gøres på biobooking.dk.

Hvordan sikrer de sig at ikke-VIPs ikke bestiller billetterne på biobooking?

-Rune (der ikke skal med da han på det tidspunkt er i London for at
opleve Ian McKellen i Dødedansen (tak Kevin))

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 20-02-03 16:13

Rune Zedeler wrote:

> -Rune (der ikke skal med da han på det tidspunkt er i London for at
> opleve Ian McKellen i Dødedansen (tak Kevin))

Selv tak, bare det var mig, meld endelig tilbage... F.eks. i øøhhh...
dk.kultur? Ellers skriv en mail

Kevin Edelvang
"Haben Sie mehrere Päpste?"

Fra : Martin Andersen

Dato : 20-02-03 16:49

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan sikrer de sig at ikke-VIPs ikke bestiller billetterne på
biobooking?

Man kan sagtens bestille på biobooking uden at være medlem....

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 20-02-03 18:23

Jeg tror ikke at der vil blive mange til overs til ikke-vip-medlemmer....
Jeg bestilte i dag (Torsdag kl 14), og der kunne jeg kun få 2. række midt
for i Palads Århus..... Men det tager vi selvfølgelig også med

Vi ses til Oscarnat !!!

/Rasmus