Der bliver snakket The Matrix Reloaded han~
Fra : Plato

Dato : 18-02-03 09:49

Spm er bare om filmen overhovedet kan leve op til noget som helst.. Andet
end hardcore fighting og stunts.
Synes personligt at 'The Matrix' er fed, og glæder mig meget til de næste i
rækken. Bare man ikke bliver alt for skuffet.... :-/
http://www.trailersiden.dk/nyhedsarkivcom.asp?id=449

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 18-02-03 10:35

"Plato" <cartman@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Synes personligt at 'The Matrix' er fed, og glæder mig meget til de næste
> rækken. Bare man ikke bliver alt for skuffet.... :-/

Pjat. Reloaded er ikke andet end endnu en Matrix rip-off:

http://bbspot.com/News/2003/02/matrix_reloaded.html

/Nikolaj

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 18-02-03 12:27

> Pjat. Reloaded er ikke andet end endnu en Matrix rip-off:
>
> http://bbspot.com/News/2003/02/matrix_reloaded.html

Nu er jeg sat lidt af, efter jeg læste lidt af den artikel. Er Reloaded ikke
Matrix 2? Og svjh så har de da skrevet manuskript til 1,2,3 samtidigt

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 19-02-03 17:20

"Martin Sjøstrand" wrote

> Nu er jeg sat lidt af, efter jeg læste lidt af den artikel. Er Reloaded
ikke
> Matrix 2? Og svjh så har de da skrevet manuskript til 1,2,3 samtidigt

Du laver sjov med os, ikke?

'Anders

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 20-02-03 01:41

> Du laver sjov med os, ikke?

Nu er det så jeg skulle sige, hæ hæ selfølgelig er det for sjov men nej,
det er desværre ikke for sjov :-/ jeg kan forstå jeg har misforstået det
rimeligt gralt, eller hvad?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 20-02-03 20:57

lol :D så skal du nok læse den igen... og evt. overskriften "Entertainment
News" :P

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 20-02-03 21:17

> lol :D så skal du nok læse den igen... og evt. overskriften "Entertainment
> News" :P

Nu må i umdskylde, men jeg fatter ikke en meter af det. Er det sjove at det
er matrix 2, og så kalder de den en matrix rip-off fordi alle film laver det
idag. Jeg håber da ikke det skal forståes sådan, for så har jeg da mistet
min humor.

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : PerX ...

Dato : 03-03-03 00:50

In article <b33cv6$s3g$1@eising.k-net.dk>, martinsjoestrand@hotmail.com
says...

> [...]
> idag. Jeg håber da ikke det skal forståes sådan, for så har jeg da mistet

Det er ment som sjov, det er bare ikke morsomt :)

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 18-02-03 11:57

"Plato" <cartman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Spm er bare om filmen overhovedet kan leve op til noget som helst.. Andet
> end hardcore fighting og stunts.

Er der noget galt i _ikke_ at forvente andet end hardcore fighting, og mere
af samme handling som The Matrix?

> Synes personligt at 'The Matrix' er fed, og glæder mig meget til de næste
> rækken. Bare man ikke bliver alt for skuffet.... :-/

Sæt forventningerne efter en 2'er, så bliver du det nok ikke... men jeg tror
ikke den kommer til at kunne nå 1'eren, men det behøver den i mine øjne
heller ikke. En film der skal ses for det den er, og derefter skal med i DVD
samlingen....

Lars B

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-02-03 12:04

<lars@zulfo.dk> escribió

> [...]
øjne
> heller ikke. En film der skal ses for det den er, og derefter skal

Hvis Reloaded bliver andet end episk-banebrydende-super-underholdning
bliver jeg dybt skuffet. Selv om i andre matrix-fans paastaar
anderledes, tror jeg i har det paa samme maade.
MEd venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-02-03 12:12

On Tue, 18 Feb 2003 12:03:32 +0100, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

> [...]
>bliver jeg dybt skuffet. Selv om i andre matrix-fans paastaar
>anderledes, tror jeg i har det paa samme maade.

Jeg kan faktisk godt nøjes med samme standard, men det er også
minimum

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 18-02-03 21:11

Plato wrote in msg <news:<3e51f376$0$2543$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>>:

> [...]
> Synes personligt at 'The Matrix' er fed, og glæder mig meget til de næste
> i rækken. Bare man ikke bliver alt for skuffet.... :-/

Efter at have læst denne artikel var jeg kun mere psyched på at den burde
udkomme NUNUNU: http://www.msnbc.com/news/850165.asp?0cl=cR&cp1=1

--
Mvh. Nezar Nielsen

Nano - Advanced Simplicity
http://www.nano.dk/

Fra : Rune Zedeler

Dato : 19-02-03 00:05

Nezar Nielsen wrote:

> http://www.msnbc.com/news/850165.asp?0cl=cR&cp1=1

SVIN - og hvordan har du så tænkt dig at vi stakkels matrix-fans skulle
overleve de næste tre måneder???

SAVLE!!! )

-Rune

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-02-03 09:37

"Nezar Nielsen" <tumpen@fez.dk> escribió

> Efter at have læst denne artikel var jeg kun mere psyched på at den
burde
> udkomme NUNUNU: http://www.msnbc.com/news/850165.asp?0cl=cR&cp1=1

Før jeg læser artiklen vil jeg lige spørge om den indeholder
spoilers?

Fra : -V-

Dato : 19-02-03 09:51

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev:

> burde
>
> Før jeg læser artiklen vil jeg lige spørge om den indeholder
> spoilers?

I dén grad.
Hold dig langt fra den, ja, hold dig væk fra internettet, fjernsyn, aviser,
dine venner (som har læst artiklen) og alle andre offentlige steder indtil
filmen er kommet.

Nej, spøg til side. Der er store spoilers i artiklen, så jeg ville ikke læse
den, hvis det kunne risikere at ødelægge fornøjelsen ved filmen for mig. Jeg
har nu læst [lidt] i den alligevel...

-V-

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-02-03 10:19

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> escribió

> [...]
ikke læse
> den, hvis det kunne risikere at ødelægge fornøjelsen ved filmen for

Tak for advarslen, det er forbavsende svært at bevare uvidenheden
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Rune Zedeler

Dato : 19-02-03 13:43

Lars Hoffmann wrote:

> Før jeg læser artiklen vil jeg lige spørge om den indeholder
> spoilers?
De advarer inden de spoiler handlingen (i form af "hvis du ikke vil
spoiles så spring til slutningen af dette afsnit nu) - men enkelte
scener er beskrevet (uden advarsel).
Jeg tror ikke du tager skade af at læse artiklen sålænge du holder dig
til de afsnit der ikke er advarsler på. Jeg har læst hele artiklen og
jeg føler mig ikke pinligt spoiler...

-Rune

Fra : Per

Dato : 19-02-03 09:25

> [...]
> Synes personligt at 'The Matrix' er fed, og glæder mig meget til de næste
> rækken. Bare man ikke bliver alt for skuffet.... :-/

2&3'eren foregår jo over 24 timer delt i to film.

Fra : Rune Jensen

Dato : 19-02-03 20:45

"Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> "Plato" <cartman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
Andet

> 2&3'eren foregår jo over 24 timer delt i to film.

Hvorfor "tror" du det?

Fra : Per

Dato : 20-02-03 08:53

"Rune Jensen" <:fjern:blaze@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Andet
> næste

> Hvorfor "tror" du det?

Producer Joel Silver says that Reloaded & Revolutions are one big movie cut
in half that takes place over a 24 hour period.
http://www.comingsoon.net/movies/m/matrix3.php

Fra : PerX ...

Dato : 03-03-03 00:51

In article <3e51f376$0$2543$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
cartman@stofanet.dk says...
> [...]
> Synes personligt at 'The Matrix' er fed, og glæder mig meget til de næste i
> rækken. Bare man ikke bliver alt for skuffet.... :-/

"The Matrix" var jo ikke andet end en lam historie og nye seje effekter,
så der er vel ikke så meget at leve op til? De har ihvertefald brugt
sindsygt mange penge på effekter på den nye (fx, bygget 3 kilomenter
motorvej til 7 mil pr km) i et forsøg på helt at overgå den første. (Og
så sikkert 30 minutter på at skrive et manuskript ;)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-03-03 08:43

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> escribió

> "The Matrix" var jo ikke andet end en lam historie og nye seje
effekter,
> så der er vel ikke så meget at leve op til?

Must............resist............flamebait!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-03-03 15:01

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> writes:

> effekter,
>
> Must............resist............flamebait!

Det er vel ikke rimeligt at bruge Hollywoods sædvanligt ynkelige
niveau som argument for at Matrix' manuskript var et vidunder.

Hvis man trækker referenceniveauet langt nok ned er hvad som helst jo
godt.

Sammenlignet med broccoli smager selv rosenkål jo godt.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Forget the glory. Now for rat where
The RockBear. ((^)) we draw soul together."

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-03-03 15:12

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> escribió

> Det er vel ikke rimeligt at bruge Hollywoods sædvanligt ynkelige
> niveau som argument for at Matrix' manuskript var et vidunder.

Skal vi nu virkelig til det igen? Nej, jeg mener ikke at Hollywood
niveau generelt er lavt, og ja jeg syntes at historien i Matrix er
indholdsrig, spændende og gribende.

> Sammenlignet med broccoli smager selv rosenkål jo godt.

Kunne du ikke også forestille dig at der ligefrem er folk der godt
kan lide rosenkål?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-03-03 16:52

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> writes:

> Kunne du ikke også forestille dig at der ligefrem er folk der godt
> kan lide rosenkål?

Jo. Det er også en måde at få en pointe over bordet.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg har læst avis hver dag i et år, 365 dage. Og jeg
The RockBear. ((^)) har læst den af pligt, jeg er jo nærmest lige så meget

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 17:14

In article <b3v16n$1qr5uq$1@ID-163022.news.dfncis.de>,
lars@intercambiodvd.com says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> escribió

> effekter,
>
> Must............resist............flamebait!

Sorry, det var ikke for at genere dig :)

(But come on! :)