Amerikanske DVD blade??
Fra : Prestij

Dato : 16-02-03 23:57

Nogen der kender nogle gode amerikanske DVD blade hvor de anmelder dem?? Evt
på nettet da jeg har tænkt mig at abonnere hos dem.

I DSB kioskerne er der flere forskellige dvd blade men de anmelder desværre
kun reg2 discs. Der er måske lige et par enkelte us udgivelser men de er for
gamle.

Fra : Morten DH

Dato : 17-02-03 17:24

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender nogle gode amerikanske DVD blade hvor de anmelder dem??
Evt
> på nettet da jeg har tænkt mig at abonnere hos dem.

Jeg læste selv The DVD-Laserdisc newsletter www.dvdlaser.com i mange år; men
efterhånden har diverse online steder overhalet alm. papirblade. De får
nyhederne meget hurtigere og de er gratis...

Holder dog stadig Widescreen Review www.widescreenreview.com men det er
meget teknisk betonet og har så lidt DVD anmeldelser bagerst - men
hovedvægten lagt på kvaliteten af udgivelsen...

Har en del årgange af The DVD-Laserdisc newsletter hvis du er interesseret i
anmeldelser af ældre udgivelser...

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 17-02-03 19:10

Hej

Jeg vil godt anbefale TotalDVD som kan fås på DSB-kiosken på Hovedbanegården og i mange andre lokale kiosker. Det er godtnok et engelsk blad men de anmelder også import DVD'er.

http://www.totaldvd.net/

Jørgen