Biljagt
Fra : MOGENS OLSEN

Dato : 16-02-03 12:22

Er der nogle der kan oplyse titlen på en ældre amerikansk film, som kun
handler om, at en uhyggelig sort lastbil forfølger en personbil. Man ser
vist aldrig føreren af lastbilen. Filmen slutter med at personbilens fører i
et bjergsving kører så hurtigt at lastbilen styrter ud over bjergsiden - i
dybet!

Fra : Bitbucket

Dato : 16-02-03 12:19

MOGENS OLSEN <l.m.olsen@get2net.dk> wrote:

> [...]
> et bjergsving kører så hurtigt at lastbilen styrter ud over bjergsiden - i

Duel af Steven Spielberg

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-03 14:11

>Duel af Steven Spielberg

Som ENDNU ikke er kommet på DVD! Argh, grusomme verden!

....eller tager jeg fejl? (Altså med hensyn til det med DVD'en).

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 16-02-03 14:39

Således skrev Claus Nielsen <> i dk.kultur.film Sun, 16 Feb 2003
14:11:13 +0100:

>Som ENDNU ikke er kommet på DVD! Argh, grusomme verden!
>
>...eller tager jeg fejl? (Altså med hensyn til det med DVD'en).

Future Enterprise er din nye ven

Reg. 1 med DTS-lyd.

<http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=6078>

Knud
--
Don't make me use uppercase...

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-03 15:47

>Future Enterprise er din nye ven
>Reg. 1 med DTS-lyd.
><http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=6078>

Uhh, nice!

Havde ellers holdt øje med titlen, da den oprindeligt skulle udkomme
på DVD... som efterhånden er længe siden - men udgivelsesdatoen blev
til sidst skubbet på ubestemt tid. Men nu lader det til, at den har
fået sneget sig ud på markedet uden, at jeg har opdaget det.

Jeg siger i hvert fald mange tak for informationen!

Mvh, Claus

Fra : Brian Nielsen

Dato : 16-02-03 15:50

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Reg. 1 med DTS-lyd.
>
> <http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=6078>

Imponerede at en gammel TV-film optaget i mono kan få et DTS lydspor

/Brian

Fra : Bitbucket

Dato : 16-02-03 17:05

Brian Nielsen <bn73@worldonline.dk> wrote:

> "Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Imponerede at en gammel TV-film optaget i mono kan få et DTS lydspor
>
> /Brian

Ja og det lyder garenteret ikke bedre end Dolby AC3. Garbage in, garbage
out.

Fra : ML-78

Dato : 16-02-03 17:34

> Future Enterprise er din nye ven
>
> Reg. 1 med DTS-lyd.
>
> <http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=6078>

Jeg tror det er en fejl, at Future Ent. har listet den. Så vidt jeg ved er
den stadig ikke udkommet.

ML-78

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 16-02-03 18:22

Således skrev "ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> i
dk.kultur.film Sun, 16 Feb 2003 17:34:18 +0100:

>Jeg tror det er en fejl, at Future Ent. har listet den. Så vidt jeg ved er
>den stadig ikke udkommet.

Jeg har ledt lidt videre og det lader til at den står som postponed
eller delayed i resten af verden, så du kan meget vel have ret.

Vi må have empirien i orden, er der ikke en eller anden, der bestiller
den?

Knud
--
Where am I? (Metaphysics). How do I know that? (Epistemology).
So what? (Ethics).

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-03 20:34

>Vi må have empirien i orden, er der ikke en eller anden, der bestiller
>den?

Jeg bestilte den tidligere i dag. Det skal blive interessant at se,
hvad det munder ud i. Jeg skal naturligvis nok give besked, når jeg
ved noget mere.

Mvh, Claus

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-03 12:11

>Jeg bestilte den tidligere i dag.

Ja, det var jo næsten for godt til at være sandt; Har lige modtaget en
mail fra Future Ent. om, at min ordre nu er en preorder. Og titlens
tilgængelighed har også skiftet fra først 1-2 dage, så 3-5 dage og nu
endelig til TBA.

Jeg har annulleret min ordre igen. :)

Mvh, Claus

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 16-02-03 12:32

Således skrev "MOGENS OLSEN" <l.m.olsen@get2net.dk> i dk.kultur.film
Sun, 16 Feb 2003 12:22:14 +0100:

>Er der nogle der kan oplyse titlen på en ældre amerikansk film, som kun
>handler om, at en uhyggelig sort lastbil forfølger en personbil. Man ser
>vist aldrig føreren af lastbilen.

Det må næsten være Spielbergs Duel fra 1971
<http://uk.imdb.com/Title?0067023> ?

Knud
--
Last week's pet, this week's special.
-- Fortune file

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 16-02-03 17:47

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> wrote:

> Således skrev "MOGENS OLSEN" <l.m.olsen@get2net.dk> i dk.kultur.film
> Sun, 16 Feb 2003 12:22:14 +0100:

> Det må næsten være Spielbergs Duel fra 1971
> <http://uk.imdb.com/Title?0067023> ?

Jep med Dennis Weaver (Sam McCloud) i hovedrollen.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/