Hvad hedder han ?
Fra : Jim Andersen

Dato : 16-02-03 08:27

Amerikansk skuespiller. Tror han også har en søn, der også er skuespiller,
for jeg har set én der ligner ham (i en ung udgave).

Faderen har bla spillet med i en episode af Columbo. Han har en meget dyb
stemme. Lyder faktisk som Vin Diesel (xXx). Knægten var FBI-mand i Twin
Peaks. Han var også højre-hånd til den Stephen King filmatisering (til tv) i
4 afsnit af ....hmm hvad hedder den nu.... det meste af jordens befolkning
omkommer, og de overlevende drager af sted og samles...djævlen er kommet til
jorden og bor i den ene by (á la Vegas) og "de gode" bor i den anden....

Nå, de har et aflangt ansigt, og "hængemule".

Nogen bud ?

/jim

Fra : Aragorn

Dato : 16-02-03 09:28

"Jim Andersen" <ccc92422@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> jorden og bor i den ene by (á la Vegas) og "de gode" bor i den anden....
>
> Nå, de har et aflangt ansigt, og "hængemule".

_________

Hej Jim.

Kunne det være Miguel Ferrer?

<http://us.imdb.com/Name?Ferrer,%20Miguel>

MvH Aragorn_DK

Fra : Aragorn

Dato : 16-02-03 09:30

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> wrote in message
-snip-
> Hej Jim.
>
> Kunne det være Miguel Ferrer?
>
> <http://us.imdb.com/Name?Ferrer,%20Miguel>
>
> MvH Aragorn_DK

....og farmand er José Ferrer.

<http://us.imdb.com/PGallery?Ferrer,+Jos%E9&source=mptv>

MvH Aragorn_DK

Fra : Aragorn

Dato : 16-02-03 09:33

> [...]
til
> jorden og bor i den ene by (á la Vegas) og "de gode" bor i den anden....

The Stand?

Beklager de mange svarposter, jeg var vist ikke rigtig vågen...

MvH Aragorn_DK