Hvad hedder han ?
Fra : Jim Andersen

Dato : 16-02-03 08:27

Amerikansk skuespiller. Tror han også har en søn, der også er skuespiller,
for jeg har set én der ligner ham (i en ung udgave).

Faderen har bla spillet med i en episode af Columbo. Han har en meget dyb
stemme. Lyder faktisk som Vin Diesel (xXx). Knægten var FBI-mand i Twin
Peaks. Han var også højre-hånd til den Stephen King filmatisering (til tv) i
4 afsnit af ....hmm hvad hedder den nu.... det meste af jordens befolkning
omkommer, og de overlevende drager af sted og samles...djævlen er kommet til
jorden og bor i den ene by (á la Vegas) og "de gode" bor i den anden....

Nå, de har et aflangt ansigt, og "hængemule".

Nogen bud ?

/jim

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 16-02-03 19:02

"Jim Andersen" <ccc92422@vip.cybercity.dk> mumbled in

> [...]
> og "de gode" bor i den anden....
>
> Nå, de har et aflangt ansigt, og "hængemule".

Knægten er Miguel Ferrer som i øvrigt også var med i serien
"On The Air" som da lige skal nævnes!
http://us.imdb.com/Name?Ferrer,+Miguel

Faderen er José Ferrer.
http://us.imdb.com/Name?Ferrer,%20Jos%E9

Stephen King-filmen er "The Stand" fra 1994.

Hilsner

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-02-03 11:51

"Lars Gjerløw Jørgensen" <lgjPURGE@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Faderen er José Ferrer.
> http://us.imdb.com/Name?Ferrer,%20Jos%E9
>
> Stephen King-filmen er "The Stand" fra 1994.

Utroligt hvad I kan herinde, med så få oplysninger

tfh
/jim