Kender nogen denne film?
Fra : Network Marketing Su~

Dato : 16-02-03 08:23

Night of the Living Dead:
Tom Savini, Tony Todd, Patricia Tallman, Tom Towles

---

Fra : Galleri DeKreative

Dato : 16-02-03 09:10

"Network Marketing Success" <martinloevenfeldt@aolms.com> skrev i en
meddelelse news:b2ne8a$14i1$1@news.cybercity.dk...
> Night of the Living Dead:
> Tom Savini, Tony Todd, Patricia Tallman, Tom Towles

Hej Martin,

Ok, den må jeg lige prøve at se om jeg kan finde så Takker

hilsener

Tommy
--
Er du Kreativ?
Fra Tegnere til 3D'ere og Musikere til Modeller

Fra : Bitbucket

Dato : 16-02-03 10:34

Network Marketing Success <martinloevenfeldt@aolms.com> wrote:

> Night of the Living Dead:
> Tom Savini, Tony Todd, Patricia Tallman, Tom Towles

Ja det er Tom Savinis remake fra 1990. Ikke noget at skrive hjem om.
Hold dig til Romeros fra 1968.

Fra : ML-78

Dato : 16-02-03 19:48

> Night of the Living Dead:
> Tom Savini, Tony Todd, Patricia Tallman, Tom Towles

Det er nok ikke Tom Savinis genindspilning fra 1990 der er tale om, hvis den
anden skribent så traileren for 20+ år siden.

ML-78