Gammel Spiderman Film ?
Fra : DevilHair

Dato : 15-02-03 13:51

Min bror har lige fortalt mig at han engang havde set en spiderman film for
mange år siden..

Kan det passe? Har han ret eller har han taget fejl af en Tv-Serie og en
film?

Det lyder ellers meget godt når han fortæller hvad han kan huske fra den..
Men jeg har søgt på imdb.com og intet fundet om det, det eneste er tv-serie
hele bundet.

Nogen der ved noget? Elle kan hjælpe ?

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 15-02-03 14:37

"DevilHair" <DevilHair@Get2Net.Dk> skrev i en meddelelse

> Min bror har lige fortalt mig at han engang havde
> set en spiderman film for mange år siden..
>
> Kan det passe? Har han ret eller har han taget
> fejl af en Tv-Serie og en film?

Jo da. Der blev faktisk lavet en for en del år siden. Den var vel
rimelig - men heller ikke mere end det.

Det lyder mærkeligt at du ikke kan finde den på imdb, men filmen findes
altså. Jeg så den selv i sin tid.

--
M.v.h.
Olav

Fra : DevilHair

Dato : 15-02-03 14:44

Kan du huske hvem den var med? Om den hed noget specielt?
Og hvorfor har der mon ikke været mere ude om den?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 15-02-03 15:23

DevilHair wrote:
> Kan du huske hvem den var med? Om den hed noget specielt?
> Og hvorfor har der mon ikke været mere ude om den?

Ved at kigge lidt på IMDb kan man finde Spider-Man Strikes Back fra
1978. Den var vist i bund og grund bare to episoder af tv-serien slået
sammen til en film og jeg vil mene at grunden til at man ikke har hørt
meget mere om den er at den ligesom tv-serien ikke var specielt god.

http://us.imdb.com/Details?0078308

Tenz.

Fra : Morten Steen

Dato : 15-02-03 17:30

> [...]
> sammen til en film og jeg vil mene at grunden til at man ikke har hørt
> meget mere om den er at den ligesom tv-serien ikke var specielt god.

I har sådan set ret alle sammen. Det var 2 afsnit af TV-serien som blev
slået sammen til en film, som bl.a. gik i danske biografer.

Morten

Fra : Michael Westi

Dato : 16-02-03 15:46

> I har sådan set ret alle sammen. Det var 2 afsnit af TV-serien som blev
> slået sammen til en film, som bl.a. gik i danske biografer.
>
> Morten

Jo tak!!!. Jeg så den i sin tid. Fu... den var dårlig. Det var meget typisk
på det
tidspunkt at sende am. tv-serier( 2 afsnit flækket sammen, eller en såkaldt
"pilot") i danske biografer som film. Det samme overgik "Hulken". Og den var
også en tynd kop te.

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-02-03 19:52

DevilHair <DevilHair@Get2Net.Dk> skrev:

> Kan du huske hvem den var med? Om den hed noget specielt?

Det er den her:

http://us.imdb.com/Title?0075671

> Og hvorfor har der mon ikke været mere ude om den?

Fordi det er et dobbelt pilotafsnit til en tv-serie og kvaliteten er
derefter. Alligevel kom den altså op i biffen herhjemme.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.