Kender nogen denne film?
Fra : Galleri DeKreative

Dato : 15-02-03 07:38

Hej Alle,

Da jeg var en bette knøs, så jeg en trailer for en gyserfilm, som åbenbart
har printet sig ind i hjernen på mig, for nu her 20-25 år senere husker jeg
den stadig klokkeklart, men jeg kan ikke huske titlen på filmen og har
aldrig fået set den.

Det eneste jeg kan huske er at man ser en kvinde køre i en
bil...ligepludselig ser hun i bakspejlet at en person af en art rejser sig
op fra bagsædet og så kører hun vist udover en skrænt og i havet...

Kan denne yderst detaljeret beskrivelse få noget til at ringe hos nogen?
Filmen er vist nok fra slut 70'erne eller start 80'erne...og ganske givet
noget rigtig skod, men jeg er jo nysgerrig

Hilsener

Tommy Nitz
--
Er du kreativ?
www.dekreative.dk

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 15-02-03 08:45

Galleri DeKreative wrote:

> [...]
> bil...ligepludselig ser hun i bakspejlet at en person af en art
> rejser sig op fra bagsædet og så kører hun vist udover en skrænt og i

Hmmm... Jeg meeener (er slet ikke sikker), at der er sådan en scene i
Invasion of the Body Snatchers. Siger det dig noget? Jeg kan sagtens
tage fejl. Filmen er indspillet flere gange, bl.a. i 1978
(http://us.imdb.com/Title?0077745), men jeg kan ikke huske versionen.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Morten DH

Dato : 15-02-03 11:52

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Invasion of the Body Snatchers. Siger det dig noget? Jeg kan sagtens
> tage fejl. Filmen er indspillet flere gange, bl.a. i 1978

Hmm den scene synes jeg i hvert fald ikke er med i filmen...

Fra : Galleri DeKreative

Dato : 15-02-03 14:28

Hej Kevin,

Nej det er ik den desværre... har selv set "Invasion..." flere gange og i
flere versioner. Angående Invasion, så er 78 versionen klart min
favorit...men det er jo en anden snak

Men tak for forsøget

hilsener

Tommy