Stephen King og Riget?
Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-02-03 19:44

http://us.imdb.com/Details?0324864

Plot Outline: Lars von Triers masterpiece renewed by the master of horrors,
Stephen King. The story takes place in a hospital in Denmark, build upon an
old graveyard

Det her lyder altså som en udpræget dårlig joke. Er der nogen, som kender
yderligere til det?

/Nikolaj

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-02-03 19:47

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message
> Det her lyder altså som en udpræget dårlig joke. Er der nogen, som kender
> yderligere til det?

Fundet på SK's officielle hjemmeside:

http://shor.ter.dk/635464252

"Kingdom Hospital

Television miniseries, ABC/Stephen King
ABC and Stephen King will be collaborating on a dramatic series titled
Kingdom Hospital to air sometime in the 2002-03 season. Stephen will write
the first two-hour installment. The series was inspired by the Danish
miniseries, The Kingdom, directed by Lars Van Trier. The ABC press release
describes Kingdom Hospital as a "shocking and frightening tale of a haunted
hospital that was built over an ancient graveyard. The doctors have put all
their faith into science and technology, and are dismissive of any
suggestion of mysticism or unseen powers...at their own peril."
Updated 17 October 2002"

/Nikolaj

Fra : Zodiax

Dato : 14-02-03 20:02

> [...]

> their faith into science and technology, and are dismissive of any
> suggestion of mysticism or unseen powers...at their own peril."

Ja de amerikanere kan sgu aldrig nøjes med noget der IKKE er på engelsk. Man
skulle tro de var analfabeter hele bundtet.

--
Zodiax

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 14-02-03 20:05

"Zodiax" wrote

> Ja de amerikanere kan sgu aldrig nøjes med noget der IKKE er på engelsk.
Man
> skulle tro de var analfabeter hele bundtet.

Ja, de sku' ha' et trælår - hele bundtet!.

Lillebror

Fra : ottesen

Dato : 14-02-03 23:11

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> wrote in message
> "Zodiax" wrote

> Man
>
> Ja, de sku' ha' et trælår - hele bundtet!.

SÅ KAN DE FANDME LÆRE DET!!...eh......

Fra : Brian Nielsen

Dato : 15-02-03 13:07

"Zodiax" <zodiax@jesspar*fjern_dette*.dk> skrev i en meddelelse

> Ja de amerikanere kan sgu aldrig nøjes med noget der IKKE er på engelsk.
Man
> skulle tro de var analfabeter hele bundtet.

Desværre er vi ikke meget bedre herhjemme.
Jeg mener, mon ikke der er flere danskere der har set
den amerikanske udgave af "Insomnia" fremfor den norske,
eller for nu at tage et aktuelt eksempel, "The Ring" fremfor den
japanske "Ringu"?

/Brian

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-02-03 20:11

Brian Nielsen <bn73@worldonline.dk> skrev:

> [...]
> den amerikanske udgave af "Insomnia" fremfor den norske,
> eller for nu at tage et aktuelt eksempel, "The Ring" fremfor den

Eller har set begge dele og, overraskende nok, synes den amerikanske er
bedre.

Den norske Insomnia har jeg til gode, men jeg har set den danske version af
Nattevagten.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Per

Dato : 15-02-03 10:23

> [...]
> old graveyard
>
> Det her lyder altså som en udpræget dårlig joke. Er der nogen, som kender

Det har stået på Hans hjemmeside det sidste ½-1 år.