Gruppens egen Oscar uddeling ?
Fra : Kostas

Dato : 12-02-03 13:19

Nu er jeg ret ny her i gruppen - men kunne det ikke være sjovt at lave en
afstemning for alle herinde ?

Jeg smider det gerne op på en side med en løbende stilling og et endeligt
resultat efter en forudbestemt periode.

Hvad siger I?

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-02-03 13:27

Kostas skrev:

> Nu er jeg ret ny her i gruppen - men kunne det ikke være sjovt at
> lave en afstemning for alle herinde ?

God ide! Faktisk så god, at den allerede har været realiseret nogle år.
Kig på http://film.zoidberg.dk/

"De To Tårne" vandt stort i år - til stor fortrydelse for enkelte ...

--
Mvh. Peter
"Jeg har fået hemmeligt telefonnummer med 13 cifre, så det er ekstra

Fra : Kostas

Dato : 12-02-03 13:29

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in news:b2deiu$f2u$1
@sunsite.dk:

> http://film.zoidberg.dk/

ahhh - ok - det var ikke for at "stjæle" idéen - kendte bare ikke lige den
side

Men det er jo gruppens egen uddeling - ikke en afstemning blandt de
nominerede film. Eller har det også været der (kommer igen)?

mvh

Kostas

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-02-03 13:32

Kostas skrev:

> Men det er jo gruppens egen uddeling - ikke en afstemning blandt de
> nominerede film. Eller har det også været der (kommer igen)?

Nej, du har ret - det er en prisuddeling helt på vores egne præmisser
med egne nomineringer osv. Sådan bør det efter min mening også være.
Mange af Oscar-filmene er ikke kommet til Danmark endnu, så det ville
give en skævvridning af resultatet. Det er nok de færreste, der har set
Chicago endnu, for at tage et eksempel.

Men det står selvfølgelig folk frit for at diskutere de rigtige
Oscar-nomineringer - hvilket allerede er i fuld gang.

--
Mvh. Peter
"Årh, hvaaad!"

Fra : -V-

Dato : 12-02-03 13:28

Kostas wrote:
> Nu er jeg ret ny her i gruppen - men kunne det ikke være sjovt at
> lave en afstemning for alle herinde ?

http://film.zoidberg.dk/

og

http://brandtnielsen.adr.dk/dkf-prisen.html

Ellers et brandgodt forslag.

-V-

Fra : B|aze

Dato : 12-02-03 13:32

"Kostas" <email@@supertips.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er jeg ret ny her i gruppen -

Det er løgn!?! :)

>men kunne det ikke være sjovt at lave en
> afstemning for alle herinde ?

Du mener ligesom vi har gjort de sidste par år? God idé

> Jeg smider det gerne op på en side med en løbende stilling og et endeligt
> resultat efter en forudbestemt periode.

http://brandtnielsen.adr.dk/dkf-prisen.html

> Hvad siger I?

Mange tak for initiativet, men prøv at søg lidt inde i gruppen før du poster
:)
Men husk at være med næste år nu vi stemmer igen ;)

> mvh
>
> Kostas
> email@supertips.dk

Tag ikke sarkasmen personligt :)

Rune aka B|aze

Fra : Kostas

Dato : 12-02-03 13:37

> Det er løgn!?! :)

Har da kigget ind kort en gang imellem - men ikke fulgt med før som jeg
gør nu - hvem ved måske begynder jeg også at poste lidt indimellem

> Du mener ligesom vi har gjort de sidste par år? God idé

Nej ikke helt - mere ment som en reaktion på oscar nomineringerne - hvem
er vores favoritter. Måske også en lille hjælp til dem som måske vil smide
en mønt efter det hos en bopokie (shhh...)

> http://brandtnielsen.adr.dk/dkf-prisen.html

> Mange tak for initiativet, men prøv at søg lidt inde i gruppen før du
> poster
>:)

mener stadig det er 2 forskellige ting - men ok. Undskyld

> Men husk at være med næste år nu vi stemmer igen ;)

Naturligvis

> Tag ikke sarkasmen personligt :)
>
> Rune aka B|aze

Den der kun tager spøg for spøg og alvor alvorligt - han har forstået
begge ting lige dårligt

mvh

Kostas

Fra : Kostas

Dato : 12-02-03 13:37

> bopokie (shhh...)

Bookmaker, red.

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 12-02-03 23:09

> Nej ikke helt - mere ment som en reaktion på oscar nomineringerne - hvem
> er vores favoritter. Måske også en lille hjælp til dem som måske vil smide
> en mønt efter det hos en bopokie (shhh...)

Et tip: Chicago.

MvH Mikkel