CD-WOW
Fra : Lé freak

Dato : 11-02-03 18:08

Er CD-WOW et sted at handle eller er der skjulte hindringer forude?

mvh Søren

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 11-02-03 20:19

Således skrev "Lé freak" <ssohlREMOVE@cs.auc.dk> i dk.kultur.film
Tue, 11 Feb 2003 18:07:36 +0100:

>Er CD-WOW et sted at handle eller er der skjulte hindringer forude?

Jeg har indtil videre ikke oplevet noget, og det har både været
enkelt-skiver og her sidst det store bokssæt til £55.

Knud
--
Np: Alcatrazz - No Parole - 01 - Island In The Sun

Fra : BorreBoy

Dato : 11-02-03 23:02

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har indtil videre ikke oplevet noget, og det har både været
> enkelt-skiver og her sidst det store bokssæt til £55.

Heller ingen problemer her.

Fra : Michael Skov

Dato : 12-02-03 06:28

Heller ikke mig.

MU!

Fra : Ole Sørensen

Dato : 12-02-03 10:09

Har handlet der mange gange...nul problemer!

Fra : TK

Dato : 12-02-03 15:30

On Tue, 11 Feb 2003 18:07:36 +0100, "Lé freak" <ssohlREMOVE@cs.auc.dk>
wrote:

>Er CD-WOW et sted at handle eller er der skjulte hindringer forude?
>
>mvh Søren

Cd-wow er udmærket - FutureEnt er bedre og har et større udvalg hvad
region 1 angår.

Men FutureEnt er så til gengæld noget dyrere hvad tv-serier angår som
f.eks. "X-Files" og "24" hvor der kan være op til 20£ besparelse at
hente hvis man handler hos Cd-wow.

Tommy
www.filmz.dk

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 12-02-03 15:44

"TK" <tlk1997@yahoo.com> wrote in message
> Cd-wow er udmærket - FutureEnt er bedre og har et større udvalg hvad
> region 1 angår.

Det kommer jo an på hvordan man definerer "bedre". CD-WOW har en langt bedre
kundeservice efter min erfaring.
F.eks. er det ret bøvlet at få fremsendt nye film der er gået tabt i posten
ved FE, mens det er nemt og problemfrit hos CD-WOW.

Joakim

Fra : TK

Dato : 12-02-03 17:13

On Wed, 12 Feb 2003 14:44:09 -0000, "Joakim Lauridsen" <agjo@li.is>
wrote:

> [...]
>F.eks. er det ret bøvlet at få fremsendt nye film der er gået tabt i posten
>ved FE, mens det er nemt og problemfrit hos CD-WOW.

Nu har jeg købt en del film begge steder, og har aldrig oplevet at
miste nogle i posten endnu, så det kan jeg ikke udtale mig om - men
jeg er ovenud tilfreds med FE, og de har en ret god service, i hvert
fald når man skriver til dem, de vender hurtigt tilbage og er meget
hjælpsomme hvis man har nogle spørgsmål.

Dermed ikke sagt at Cd-wow er dårlige - jeg synes bare de har et for
lille udvalg - nogen gange endda et dårligt udvalg. De har i hvert
fald ofte fullscreen udgivelser, og diverse reg 0 og 3'er totalt
blottede for ekstra materiale og anstændige lydspor.

Jeg bruger begge - FE til alm. film, og Cd-wow til box-udgivelser af
tv-serier.

Tommy
www.filmz.dk

Fra : Kim

Dato : 12-02-03 18:02

> [...]
> blottede for ekstra materiale og anstændige lydspor.
>
> Jeg bruger begge - FE til alm. film, og Cd-wow til box-udgivelser af

Jeg køber kun R1 (og R2 film i nogle tilfælde). Jeg køber alle sammen hos
CD-Wow. Jeg vælger kun Future Ent., hvis CD-Wow ikke har filmen, eller hvis
de er dyrere.

Service er bedre hos CD-Wow end hos Future Ent. Hos Future Ent. skal du selv
betale porto, hvis de sender dig en forkert dvd, og du efterfølgende vil
have den byttet. Du får også først den rigtige dvd, når Future Ent. har
modtaget den forkerte dvd. Jeg har dog kun været ude for problemet med at få
en forkert dvd en gang. Hos CD-Wow, hvor jeg også har oplevet at få en
forkert film en enkelt gang, sender de dig den rigtige dvd med det samme og
du sender så den forkerte tilbage. Porto betaler CD-Wow efterfølgende via en
E-Voucher.

--
Kim