"Undercover Brother" :-))))))
Fra : Anders

Dato : 11-02-03 19:35

Hej

Ja, kald bare min filmsmag dårlig, men jeg havde det RIGTIG sjovt da
jeg så filmen "Undercover Brother" som aldrig nåede de danske
biografer.

Meget Austin Powers agtig film, der ramte min latternerve rigtig mange
gange. Det er en fantastisk sjov film der har SÅ mange gode
paralleller og også kommer med små "vink med vognstænger" om samfundet
og især forholdet mellem sorte og hvide.

Hvis i støder på den, så SE den!!! det er et dejligt suplement til
Goldmember!

Mvh Anders

Fra : DevilHair

Dato : 12-02-03 11:14

Hvor ? Hvor ? Hvor ?

Fra : Andrew

Dato : 12-02-03 11:52
Fra : B|aze

Dato : 12-02-03 13:35

"Anders" <andvalen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og især forholdet mellem sorte og hvide.
>
> Hvis i støder på den, så SE den!!! det er et dejligt suplement til

Ja den er sgu griner...han er alt for cool ;)

Rune aka B|aze

Fra : Andrew

Dato : 13-02-03 14:10

> Ja den er sgu griner...han er alt for cool ;)

"Solid"!!!

hæhæ

Mvh Anders