BlockBuster...
Fra : Morten DH

Dato : 11-02-03 17:18

.... er det bare mig eller?!?

Valgte lige her den anden dag at lade DVD-samlingen hvile og smutte en tur i
den lokale BB... Jeg synes der er propfuldt med titler man aldrig har hørt
om med skuespillere man ikke anede eksisterede - ikke at det nødvendigvis er
dårligt; men jeg huskede på et par titler og smuttede hjem og sprugte
IMDB... mange af dem får sådan omkring de 2-3 stykker i rating - jo ikke
vildt godt...

Tænkte på om de køber rub og stub fra the US eller mon de bare køber lidt
A-titler og så de billigste direkt-to-video film de kan få hjem... eller er
det bare mig som er sart?

Fra : DevilHair

Dato : 12-02-03 11:19

BlockBuster køber en stor håndful forskellige film hjem gennem danske
forhandlere.
For at vise at de har andet end de store titler.
Desuden er det ikke BlockBuster´s film....
BlockBuster kører på den måde at de "lejer" filmene fra fx Scanbox,
Universal, NOrdisk/Egmont osv, hvor de på et senere tidspunkt skal sende 50%
af de film de har hjem. Derfor kan BlockBuster have flere titler af de store
film end fx Playtime som vidst nok køber titlerne.

BlockBuster har ca 10-12 personer mener jeg det er som tager til produkt
møder og hører om film, spil, nye produkter fra fx Frisko is, Coca-Cola og
Kims og vælger så hvad de skal have hjem...

Fx har de dummet sig gevaldigt da de bestilte Austin Powers... De tog det
som en dårlig lille film, men MANGE mennesker vil gerne låne den og så var
den desværre udlejet så mange mennesker gik forgæves.

Andre spsørgsmål om BlockBuster? Så sørg løs...