[DVD] Memento
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-02-03 12:00

Den bedste versión af Memento maa da vaere denne:
http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=101773
Faas den ogsaa som reg2 eller reg1 med en eller anden form for
undertekster (enten engelske eller spanske)?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter Lind

Dato : 11-02-03 12:17

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev
> Den bedste versión af Memento maa da vaere denne:
> http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=101773

Den er også fed - blæret kasse, blærede menuer, blæret film

> Faas den ogsaa som reg2 eller reg1 med en eller anden form for
> undertekster (enten engelske eller spanske)?

Min udgave har KUN engelske undertekster for hørehæmmede, det vil sige at
alle lyde (phone ringing) og nuanceringer (coughs - whispers) er skrevet i
teksterne. Jeg synes at det er lidt for meget, og ville gerne have haft
almindelige engelske undertekster, da det nogle gange er rart at kunne
støtte sig til, når man ikke helt kan høre hvad der bliver sagt.

Reg2 udgaven http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?command=7274 er mig bekendt
kun 1-disc, og helt uden ekstras (men jeg tager måske fejl mht det sidste).
Manglen på information fik ihvertfald mig til at købe benævnte R1 udgave.

mvh
Peter Lind

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-02-03 12:24

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> escribió

> [...]
sidste).
> Manglen på information fik ihvertfald mig til at købe benævnte R1

Jeg tror du har ret, envidere mener jeg at den Spec. Ed. der er i
reg1 har fåat afpusset billedet så det er bedre en den almindelige
udgave. Desuden er der jo DTS lyd på spec.ed.
Med venlig hilsen og tak for svar,
Lars Hoffmann

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-02-03 12:32

> [...]
> Faas den ogsaa som reg2 eller reg1 med en eller anden form for
> undertekster (enten engelske eller spanske)?

Memento LE er kun tilgængelig i region 1. Den har både engelske (hard of
hearing/ captions) og spanske undertekster og sikkert også engelske closed
captions. Lækker dvd, men svær at navigere rundt i. Der findes dog gode
guides på nettet til at lukke alle features op.

Alternativt findes der en rimeligt god udgave i UK også med hard of hearing
subs. Den har flere af de samme extras, inkl. en kronologisk udgave af
filmen som easter egg.

MVH
Jens

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-02-03 12:39

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> escribió en el mensaje

> [...]
(hard of
> hearing/ captions) og spanske undertekster og sikkert også engelske

Ok, lækkert, det er den jeg skal have fingrene i.
Tak for info

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-02-03 12:47

[Memento LE]

> Ok, lækkert, det er den jeg skal have fingrene i.

Jeg er bestemt også glad for min ~~

Jeg kan anbefale http://world.std.com/%7Etrystero/Memento_LE.html, hvis du
(ligesom mig) går kold i menuerne. Det er en guide i hæfteform, komplet og
lige til at printe ud og lægge ved i æsken.

MVH
Jens