[DVD] Brotherhood of the Wolf
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-02-03 11:54

Nogen der har denne udgave: http://makeashorterlink.com/?A26112C63 og
kan fortaelle mig om filmen (og komentator sporet) har engelske
undertekster?
Da udgaven er lidt dyr, er jeg ogsaa interesseret i at finde en anden
udgave der ikke noedvendigvis har alt det fnidder paa de to ekstra
discs, men stadig har fransk DTS og engelske undertekster.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jesper Winding

Dato : 11-02-03 12:03

Hvad er der på den som ikke er på den danske dobbelt disc? sådan lige
umiddelbart ser det ret ens ud for mig.... og som du selv siger - det er
ikke fnidderiet du er intersseret i...
--
Jesper

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-02-03 12:05

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> escribió en el mensaje
> [...]
lige
> umiddelbart ser det ret ens ud for mig.... og som du selv siger -

Jeg var ikke bekendt med at der eksisterer en dansk dobbelt disc (Bor
i Madrid hvor den eneste udgave har fransk DD2.0 ), Hvor kan jeg
se specs p`den danske udgave og i hvilken dansk online forhandler kan
der sendes til Spanien?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Ole Kofoed

Dato : 11-02-03 21:27

> i hvilken dansk online forhandler kan der sendes til Spanien?

DVDoo sender portofrit til udlandet, i hvert fald til England hvor de har en
del kunder.

Mvh.

Ole

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-02-03 12:10

> [...]
lige
> umiddelbart ser det ret ens ud for mig.... og som du selv siger -

Jo lidt interesserer det mig da, men den koster trods alt 60 CAD.

Jeg kiggede lige paa
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7752&partnerid=37 og der
staar:

Undertekster: Dansk, Norsk, Svensk, Finsk
Undertekster kan ikke fravælges

Det er ikke saa fedt, da mine spanske venner ikke gider at kigge paa
danske undertekster , saa jeg holder mig lige til den canadiske
udgave.

Fra : Jesper Winding

Dato : 11-02-03 12:40

Det står der godt nok også bag på min - jeg skal gerne tjekke det når jeg
lige får fem min ro her :)
--
Jesper

Fra : René Eske Jensen

Dato : 11-02-03 21:28

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> [...]
> udgave der ikke noedvendigvis har alt det fnidder paa de to ekstra
> discs, men stadig har fransk DTS og engelske undertekster.

Der findes denne.
http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=7635
Den er svjv som tre disc versionen, uden de to extra skiver

Iøvrigt en fantastisk! flot film.

Mvh. René

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-02-03 08:49

"René Eske Jensen" <rene.eske@jensen.tdcadsl.dk> escribió

> Der findes denne.
> http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=7635
> Den er svjv som tre disc versionen, uden de to extra skiver

Lækkert, det er lige den jeg har ledt efter.

> Iøvrigt en fantastisk! flot film.

Jeg er også vældigt begejstret for den, men den version jeg har, har
kun Fransk 2.0 hvilket er rigtigt ærgeligt da filmens lydside er
ganske imponerende.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann