Samuel L. Jackson film...
Fra : Nanna D. R.

Dato : 11-02-03 11:35

Hej Gruppe,

Jeg leder efter tiltlen på en film med med Samuel L. Jackson hvor hans ene
øje konstant løber i vand / vædske...
Desuden er han vist iklædt super grimt golf ligende tøj det meste af tiden?
Dette er stort set det eneste jeg kan huske, men det har åbenbart gjort
stort indtryk!

Kan nogen hjælpe med en titel?
På forhånd tak
Nanna

Fra : Per

Dato : 11-02-03 12:01

Kiss of Death: http://us.imdb.com/Title?0113552

Fra : Nanna D. R.

Dato : 11-02-03 12:11

> tiden?

> Kiss of Death: http://us.imdb.com/Title?0113552

Ja TAK!
Yderst ubehagelig film hvis jeg husker ret!

Nanna

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 11-02-03 12:03

> [...]
tiden?
> Dette er stort set det eneste jeg kan huske, men det har åbenbart gjort

Filmen du tænker på er The 51st State, med Samuel L. Jackson og Robert
Carlyle: http://us.imdb.com/Title?0227984
Kan købes for en 130 kr på DVD de fleste steder for tiden

Hilsen Thomas

Fra : Nanna D. R.

Dato : 11-02-03 12:11

> tiden?

> Filmen du tænker på er The 51st State, med Samuel L. Jackson og Robert
> Carlyle: http://us.imdb.com/Title?0227984
> Kan købes for en 130 kr på DVD de fleste steder for tiden

Næh nej, det er da vist Kiss of Death som Per foreslog..

Men ellers tak
Nanna

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 11-02-03 12:14

> Næh nej, det er da vist Kiss of Death som Per foreslog..
>
> Men ellers tak
> Nanna

My mistake - det var detaljen med golftøjet, der slog mig ud. Ja, ubehagelig
film, og meget bedre end den overvurderede 51st State, som vi ikke skal
snakke mere om

Thomas

Fra : Nanna D. R.

Dato : 11-02-03 12:46

" Thomas Ærvold Bjerre" <tbjerre@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> My mistake - det var detaljen med golftøjet, der slog mig ud. Ja,
ubehagelig
> film, og meget bedre end den overvurderede 51st State, som vi ikke skal
> snakke mere om

Den har jeg så heldigvis ikke set, og vil nu forsøge at undgå det!

Nanna

Fra : Lasse

Dato : 11-02-03 11:38

> [...]
tiden?
> Dette er stort set det eneste jeg kan huske, men det har åbenbart gjort

Er det 51'st state du tænker på? - Der har han ihvertfald golftøj på.

Ellers kig på IMDB hvor du kan se en liste over alle hans flim:
http://us.imdb.com/Name?Jackson,+Samuel+L.

Mvh,
- Lasse

Fra : Nanna D. R.

Dato : 11-02-03 12:12

> Er det 51'st state du tænker på? - Der har han ihvertfald golftøj på.
>
> Ellers kig på IMDB hvor du kan se en liste over alle hans flim:
> http://us.imdb.com/Name?Jackson,+Samuel+L.

Ja tak, men der kunne jeg ikke lige finde frem til detaljen med øjet...

Nanna