Brødrene Bisp
Fra : ENN

Dato : 09-02-03 15:42

Jeg søger efter filmen(e) med Brødrene Bisp og deres Voldsomme Volvo - nogen
der ved hvor de kan skaffes?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-02-03 18:58

> Jeg søger efter filmen(e) med Brødrene Bisp og deres Voldsomme Volvo -
nogen
> der ved hvor de kan skaffes?

De er aldrig blevet udgivet. Der var vist bøvl med copyright-forholdene pga.
Wikke & Rasmussens brug af fed musik.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 10-02-03 13:50

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
Volvo -
> nogen
>
> De er aldrig blevet udgivet. Der var vist bøvl med
copyright-forholdene pga.
> Wikke & Rasmussens brug af fed musik.

DR udgav faktisk noget af serien på video i *meget* gamle dage; jeg har
selv "Sonny Soufflet Chock Show" (komplet, bortset fra credits sekvenser
mellem episoderne). Og nej, jeg kopierer ikke.

Vh Henrik

Fra : Michael Westi

Dato : 13-02-03 02:04

> De er aldrig blevet udgivet. Der var vist bøvl med copyright-forholdene
pga.
> Wikke & Rasmussens brug af fed musik.

T.P Musik marked sælger en cd der hedder:

SONNY SOUFFLÉ
Fra Tonny Til Sonny

Coveret er Brdr. Bisp og Volvoen.
Den koster 25,-. Om de har flere ved jeg ikke. Men det er kanon billigt.
Kan findes under deres Lokkemad 25,- Her og nu tilbud.
Medvirkende er bla. Dodo & the Dodoes, Dieters Lieder ect.
www.tpmusik.dk

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Per Moreau

Dato : 13-02-03 14:44

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh Michael
> "The intelligence on this globe is constant

Udenmærket hvis man bor på Sjælland.
Synnes ikke jeg kan se en bestillings liste nogen steder for os
der ikke bor derovre.
Så resten af landet må vist undvære at handle der.

Mvh
Per M.

Fra : Heinz

Dato : 10-02-03 14:23

"ENN" <nomail@nomail.se> skrev i en meddelelse
> Jeg søger efter filmen(e) med Brødrene Bisp og deres Voldsomme Volvo -
nogen
> der ved hvor de kan skaffes?

Der kan godt gå lang tid endu pga alle de copyrights der skal på plads
pga musikken at der blev brugt i udsendelserne.
Det bedste du kan gøre er at holde øje med Wikke & Rasmussens hjemmeside
www.graestedfilm.dk/index.html under Nyt fra Wikke & Rasmussen

Heinz

Fra : Jan Lund Thomsen

Dato : 12-02-03 18:27

On Mon, 10 Feb 2003 14:22:37 +0100, Heinz wrote:

>Det bedste du kan gøre er at holde øje med Wikke & Rasmussens hjemmeside
>på www.graestedfilm.dk/index.html under Nyt fra Wikke & Rasmussen

Typisk. Jeg har ikke været forbi Græsteds websiden i laaang tid. Og så viser
det sig at Hannibal & Jerry har været ude på DVD siden december. =)

Nogen der har købt den? Jeg undrer mig over at de har valgt at lægge både
1.33:1 *og* 1.66:1 udgaver på skiven. Men det er vel for ungernes skyld?

--Jan