TTT - Newbie
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 09-02-03 13:06

Forelægger der nogen officiel dvd/vhs dato for de 2 tårne endnu?? - og
kommer der igen 2 udgaver??

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-02-03 13:32

On 9 Feb 2003 04:05:36 -0800, jens31@hotmail.com (Jens Rasmussen)
wrote:

>Forelægger der nogen officiel dvd/vhs dato for de 2 tårne endnu?? - og
>kommer der igen 2 udgaver??

Jeg mener det er august og november som sidst.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 09-02-03 22:40

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener det er august og november som sidst.

Det skal nok passe, og dermed følger Peter Jackson Søren Kierkegaards
princip om at "ingen glæde er større end forventningens glæde" - det er
nemlig rigtigt, for jeg glæder mig MEGET til de DVD'er selvom der er flere
æoner til de kommer

---
mvh
Mads

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-02-03 13:39

wrote:

>Forelægger der nogen officiel dvd/vhs dato for de 2 tårne endnu?? - og
>kommer der igen 2 udgaver??

Det eneste jeg kunne finde:
http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#0106

Morten