My best friend's wedding
Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 08-02-03 18:59

Jeg så den første time af My best friend's wedding her forleden. Hvordan
slutter den egentlig?

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Marge Gunderson: "I'm not sure I agree with you a hunnert percent
on your policework, there, Lou."

Fra : Dopedog

Dato : 08-02-03 20:53

> Jeg så den første time af My best friend's wedding her forleden. Hvordan
> slutter den egentlig?

Hvis du nu tænker dig rigtig godt om så vil jeg næsten vædde med at du kan
gætte rigtigt

-Ronnie

Fra : zcully

Dato : 08-02-03 22:31

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message

> Hvis du nu tænker dig rigtig godt om så vil jeg næsten vædde med at du kan
> gætte rigtigt
>
> -Ronnie

Det syntes jeg egentlig ikke!!
Jeg mener at den slutter med at Julia Roberts opgiver at få ham vennen og
lader hende den anden få ham!! Jeg havde egentlig troet det omvendte....
Men det kan selvfølgelig godt være det bare er mig der har en anden
tankegang!!

/Zcully

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 09-02-03 00:09

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> enriched usenet with:

> Hvis du nu tænker dig rigtig godt om så vil jeg næsten vædde med at du
> kan gætte rigtigt

Umiddelbart skulle man jo tro, at Julia og Dermot får hinanden i enden, men
forfatteren kan jo mene, at det ville for nemt at gætte og så lave
plottwistet, at Julia lader Cameron få ham.

Fra : Mark Høserich

Dato : 09-02-03 13:08

> Umiddelbart skulle man jo tro, at Julia og Dermot får hinanden i
> enden, men forfatteren kan jo mene, at det ville for nemt at gætte og
> så lave plottwistet, at Julia lader Cameron få ham.

Det er jo ikke ikke plottwist, hvis man ser på titlen.
M<a>RK

Fra : Stefan Holm

Dato : 09-02-03 00:25

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> writes:

> Umiddelbart skulle man jo tro, at Julia og Dermot får hinanden i enden, men
> forfatteren kan jo mene, at det ville for nemt at gætte og så lave
> plottwistet, at Julia lader Cameron få ham.

Eller at Julia og Cameron får hinanden. Man skal aldrig undervurdere
lesbiske historier.

--
"We do Shakespeare with ray-guns and shit."

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 09-02-03 00:50

Stefan Holm <nospam@algebra.dk> enriched usenet with:

> Eller at Julia og Cameron får hinanden. Man skal aldrig undervurdere
> lesbiske historier.

I'd pay good money to see that movie

Fra : Mike White

Dato : 11-02-03 03:13