Hjælp til film titel
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-02-03 17:21

Er der en venlig sjæl der måske kan hjælpe mig.
Det drejer sig om en nyere film (var i Troldspejlet sidste år) hvor
mennesket var i krig med en masse drager, og menneskerne brugte moderne
våben til at bekæmper dragerne.
Men hvad hedder filmen ?
Og er den kommet på VHS/DVD ?

På forhånd tak for hjælpen.

Per

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 07-02-03 17:30

> [...]
> Det drejer sig om en nyere film (var i Troldspejlet sidste år) hvor
> mennesket var i krig med en masse drager, og menneskerne brugte moderne

Reign of fire

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Peden

Dato : 07-02-03 17:40

> Reign of fire
På dansk "Dragejægerne"

--
Peter Risager
"Please fasten your seatbelts as we begin our terminal descent into

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-02-03 17:52

Peden wrote:
> På dansk "Dragejægerne"

OK, tak for hjælpen begge to.
Det var lige netop den jeg ledte efter.

Per

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-02-03 18:09

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> Det var lige netop den jeg ledte efter.

Den skulle altså "stor-sutte" - bare så du _er_ advaret :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"If it's got tits or wheels it'll break your heart"

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-02-03 18:17

Kim Voss Schrader wrote:

> Den skulle altså "stor-sutte" - bare så du _er_ advaret :)

Prøv du at forklare to "skrigende og plagende" unger det )

Per

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 07-02-03 18:42

Per Beer Hansen wrote:

> Prøv du at forklare to "skrigende og plagende" unger det )

Ok: Den er værre end Anna og Lotte

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-02-03 19:53

Per Beer Hansen <perbeerNOSPAM@NOSPAMbigfoot.com> skrev:

> Prøv du at forklare to "skrigende og plagende" unger det )

Send dem ud til mig, så skal jeg gøre et forsøg. Filmen er røvdårlig og
samtidig enormt kedelig.

Giv dem "Gangs of New York". Det er næsten det samme, bare uden drager, men
væsentlig bedre.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : spæf

Dato : 07-02-03 18:52

> Den skulle altså "stor-sutte" - bare så du _er_ advaret :)

Den er SINDSSYGT ringe. Den starter egentlig meget godt ud, men fra midten
og frem mod slutningen, taber den pusten i en uhyggelig grad.

Dine unger bliver skuffede, tro mig.

spæf

"live long and prosper"

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-02-03 18:50

Hej!

"spæf" wrote:

> Den er SINDSSYGT ringe. Den starter egentlig meget godt ud, men fra midten
> og frem mod slutningen, taber den pusten i en uhyggelig grad.
>
> Dine unger bliver skuffede, tro mig.

Uffffff, hvornår har jeg fået børn? Damn.... Det er aaaalt for tidligt <vræl>

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-02-03 00:39

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> writes:

> Den skulle altså "stor-sutte" - bare så du _er_ advaret :)

Det er mildt sagt.

Der var to film, der havde premierer den dag vores fly forlod Los
Angeles i sommers og vi kunne kun nå at se en af dem. Vi valgt "Reign
of Fire" i stedet for "Powerpuff Girls - the Movie" og det piner mig
stadig.

Trailere og plakater giver et indtryk af en full-scale krig mellem
mennesker og drager. I praksis er det en lille flok idioter med en
enkelt helikopter og en ufattelig mængde plothuller.

--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))