Optaget i et skud!!
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-02-03 13:39

Hejsa
Det er da lidt imonerende!
http://www.apple.com/trailers/independent/russian_ark.html

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-02-03 15:00

Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev:

> Det er da lidt imonerende!
> http://www.apple.com/trailers/independent/russian_ark.html

Nej, det er meget imponerende.

Den skal i hvert fald ses.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.
Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4

Fra : Klitgaard

Dato : 07-02-03 15:50

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
> Det er da lidt imonerende!
> http://www.apple.com/trailers/independent/russian_ark.html

Jamen det er det da, men vandrer de bare / danser rundt uden nogen egentlig
handling eller hvad?

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Peter Lind

Dato : 07-02-03 16:56

"Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er det da, men vandrer de bare / danser rundt uden nogen
egentlig
> handling eller hvad?

Ifølge anmeldelserne er der en historie, men jeg synes godt nok at traileren
ser lidt uinspirerende ud, som om det eneste filmen har, er at den er et
imponerende udstyrsstykke, og filmet i et skud...
Og så er det jo at jeg undrer mig over dette i creditslisten:

Film Editing by
Stefan Ciupek
Sergei Ivanov (V)
Betina Kuntzsch

Har de bare siddet og drukket kaffe imens filmen blev kopieret, eller hvad ?

Jeg skulle lige til at brokke mig over at der heller ikke kunne være 92
minutter på en rulle film, men kan se at den er optaget på digital video...
Faktisk med et SONY HDW-F900, som man ikke skal læse mere om, hvis man gerne
vil blive i troen om at ens eget lille DV kamera er ret fedt.

Og så kommer pointen jo af sig selv, det er tilsyneladende mere en teknisk
imponerende film, end en rigtig god fortælling om Ruslands historie, men
hvad pokker, så lad os da se den pga det.

mvh
Peter Lind

Fra : Mark Høserich

Dato : 07-02-03 18:08

> [...]
> video... Faktisk med et SONY HDW-F900, som man ikke skal læse mere
> om, hvis man gerne vil blive i troen om at ens eget lille DV kamera

Det koster selvfølgelig osse over 100.000 $ !!! Start saving :)
M<a>RK

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 07-02-03 18:30

> Hejsa
> Det er da lidt imonerende!
> http://www.apple.com/trailers/independent/russian_ark.html

Hvordan er den imponerende?
(Til os med modem)

Jakob

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-02-03 18:48

On Fri, 7 Feb 2003 18:30:17 +0100, "Jakob Medgyesi"
<nexREMOVE@post.cybercity.dk> wrote:

>Hvordan er den imponerende?
>(Til os med modem)

Filmen er optaget i et take og er et ret stort udstyrsstykke der har
2000 medvirkende og spænder over 300 år af Ruslands historie.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : MP Jakobsen

Dato : 07-02-03 22:51

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> Hejsa
> Det er da lidt imonerende!
> http://www.apple.com/trailers/independent/russian_ark.html
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Hitchcocks "The Rope" giver sig ud for at være taget i et shot. Da de dog
ikke havde teknologien for dette har de blot zoomet ind på noget mørkt når
der skulles skiftes filmrulle - men er bestemt stadigvæk en seværdig film.
Mon denne film kan leve op til "The Rope" ?

MP