The Animatrix
Fra : CybaMerc

Dato : 07-02-03 00:45

Hvorfor er der ingen, der diskuterer alt Matrix-gøjlet fra de sidste
par dage? Det må jo nærmest være som juleaften for alle Matrix-fans'ne
i gruppen.

http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/animatrix_html.html

Hvad synes I? Det er kun første afsnit; men det virker da meget
lovende. Jeg ville hellere se en hel spillefilm i den stil end
Reloaded og Revolutions. Historien virker dog som om, der er skelet
lidt kraftigt til Blade Runner og Terminator... men den første
Matrix-film var jo langt fra original heller.

IGN har et lille klip fra The Final Flight of the Osiris:
http://cube.ign.com/articles/385/385125p1.html

Man kan også læse/se mere om det grimme spil samme sted.

Fra : Jesper Winding

Dato : 07-02-03 08:23

Hvorfor diskutere en minidel - jeg har tvunget mig selv til ikke at se den
før jeg har dem alle, eller i det mindste begge dele - men traileren til dem
har jeg da set og savler næsten af spænding.
--
Jesper