Det lyder ikke godt
Fra : Alex Christensen

Dato : 04-02-03 23:42

http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=502&listing=0

Nogen der har prøvet dette ?

MVH
Alex

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-02-03 23:48

Hej!

Alex Christensen wrote:

> Nogen der har prøvet dette ?

Jeps, dog var det på laserdisc. Aldrig (7-9-13) på DVD...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"If it's got tits or wheels it'll break your heart"

Fra : Bo Kristensen

Dato : 05-02-03 00:57

"Alex Christensen" <Alex@christensen.tdcadsl.dk> wrote in message
> http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=502&listing=0
>
> Nogen der har prøvet dette ?

Har oplevet det flere gange med cd'er, både sølvskiver, cd-r og cd-rw, men
aldrig med dvd'er - endnu.

--
Bo Kristensen

Fra : Henrik Johansen

Dato : 05-02-03 10:04

Det ved Cd-R. Det er fordi de ja som du nok har regnet ud meget dårligt
kvalitet.

Fra : Jesper Winding

Dato : 05-02-03 13:54

Digitalbits har åbenbart også læst samme nyhed som dvdtown og siger det er
vrøvl!
http://www.digitalbits.com/#rot

--
Jesper

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-02-03 15:46

On Tue, 4 Feb 2003 23:42:05 +0100, "Alex Christensen"
<Alex@christensen.tdcadsl.dk> wrote:

>http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=502&listing=0
>
>Nogen der har prøvet dette ?

Er det....?? Nej det er da ikke 1. april. Nå må være en der har glemt
sin kalender.

Samme historier dukkede op da cd'en kom på markedet

Morten
morten@bowman.dk

Fra : David T. Metz

Dato : 05-02-03 15:58

Morten Bowman Hansen kalligraferede, i

> Er det....?? Nej det er da ikke 1. april. Nå må være en der har glemt
> sin kalender.
>
> Samme historier dukkede op da cd'en kom på markedet

Det er nu et kendt fænomen i laserdisk-universet - "laser-rot".

David

Fra : ML-78

Dato : 05-02-03 20:03

> Er det....?? Nej det er da ikke 1. april. Nå må være en der har glemt
> sin kalender.
>
> Samme historier dukkede op da cd'en kom på markedet

Fænomenet er nu rigtig nok, men forekommer meget sjældent. Det er en
produktionsfejl, der kan forårsage, at nogle dobbeltlags DVD'er delaminerer
efter et års tid eller der omkring. Man kan på nettet finde lister over
titler, hvor fejlen er kendt.

ML-78

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-02-03 21:01

Hvor?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : ML-78

Dato : 05-02-03 21:01

> Hvor?

http://www.pnc.com.au/~jmcmanus/dvdrot.htm

http://www.afterdawn.com/news/archive/1655.cfm

ML-78

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-02-03 00:38

On Wed, 5 Feb 2003 21:01:20 +0100, "ML-78"

>http://www.pnc.com.au/~jmcmanus/dvdrot.htm
>
>http://www.afterdawn.com/news/archive/1655.cfm

Thnx
Det er nu flere end jeg forestillede mig!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 06-02-03 01:08

Og langt færre end der burde skulle til ifølge dvdtown som jo havde
"nyheden"...
--
Jesper

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 08-02-03 20:57

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

> Thnx
> Det er nu flere end jeg forestillede mig!
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Dog skal du lægge mærke til det kun er Region 1 og Region 4 dvd'er de har
oplevet problemet med. Vores DVD'er er jo som kendt Region 2 , med mindre
du handler fra udlandet også. Jeg har ikke selv oplevet problemet, og håber
da ik det bliver relevant!