8 Mile - Battle-transkription?
Fra : Jimmy

Dato : 04-02-03 08:51

Hej

Jeg så 8 Mile forleden og vil gerne læse alle deres battles.

Er der nogen der har et link til en side, hvor de er skrevet ned?

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-02-03 10:02

Jimmy skrev:
> Jeg så 8 Mile forleden og vil gerne læse alle deres battles.
>
> Er der nogen der har et link til en side, hvor de er skrevet
> ned?

http://danyel_s0n.tripod.com/battle.html

Ikke meget, men det bedste jeg kunne finde på fem minutter.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Sune

Dato : 04-02-03 10:39

On Tue, 4 Feb 2003 08:51:17 +0100, "Jimmy"
<nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote:

>Er der nogen der har et link til en side, hvor de er skrevet ned?

http://www.redlyrics.com/lyrics.cfm/lyrics/Eminem-8_Mile_Final_Battle/id/85714

Mvh
Sune

Fra : Jimmy

Dato : 04-02-03 15:36

"Sune" <dec2002@tdcadsl.dk> wrote in message

http://www.redlyrics.com/lyrics.cfm/lyrics/Eminem-8_Mile_Final_Battle/id/857
14

Sejt - Takker!

Mvh
Jimmy

Fra : Søren R

Dato : 20-02-03 15:13

> [...]

>Jeg så 8 Mile forleden og vil gerne læse alle deres battles.
>
>Er der nogen der har et link til en side, hvor de er skrevet ned?

Og her er den oversate "Sweet home alabama" hvis det skulle have nogen
interesse. Jeg synes selv den var fed.

http://www.lyricstop.com/s/sweethomealabama8milemovieversion-eminem.html

--
Søren R