Røde prikker i film?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 03-02-03 23:36

Jeg lod mærke til, da jeg sad og så Staw Wars 1, at i podraceløbet, da har
Anakin flere gange en rød prik på brillerne, ligesom om der bliver lyst med
en laser, og Qui Gonn (næppe stavet rigtigt) har det samme, på et tidspunkt
i det royale rumskib. Jeg har også set det for nylig i en anden film, som
jeg ikke lige kan huske hvad var for en?

Hvad er grunden til dette mon?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 04-02-03 07:09

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> i det royale rumskib. Jeg har også set det for nylig i en anden film, som
> jeg ikke lige kan huske hvad var for en?

Hvis du ser det i en biograf, så er det helt sikkert en bande latterlige
teenager som har anskaffet laserpointere

Anders B. Hyltoft

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 04-02-03 08:06

> Hvis du ser det i en biograf, så er det helt sikkert en bande latterlige
> teenager som har anskaffet laserpointere

Det kender jeg godt, har oplevet det. Men det var på dvd

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Per

Dato : 04-02-03 08:40

"Anders B. Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du ser det i en biograf, så er det helt sikkert en bande latterlige
> teenager som har anskaffet laserpointere

Så skal de bare have nogle BANK! ;)