REG 1 DVD'er??
Fra : Prestij

Dato : 02-02-03 17:13

Nu når Futureent.com er død for os her i DK...hvor kan man ellers få sine
reg1 film uden bøvl med told&skat og postdk??

Hvis det forsætter sådan så skal jeg sikkert have solgt mine reg1 dvd'er da
det heller ikke nytter at købe en kodefri dvd maskine.

Fra : Per N

Dato : 02-02-03 18:07

On Sun, 2 Feb 2003 17:13:12 +0100, "Prestij" <prestij@ishoejby.dk>
wrote:

>Nu når Futureent.com er død for os her i DK..

Der er da vist noget du har misforstået.

Jeg handler tit hos FE og har aldrig skulle betale
told. F.eks. har jeg fået tilsendt 3 DVD film bare
her i januar måned. Ingen af dem kom til at koste
1 kr mere end beregnet.

mvh Per

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 02-02-03 18:08

Prestij wrote:
> Nu når Futureent.com er død for os her i DK...hvor kan man ellers få
> sine reg1 film uden bøvl med told&skat og postdk??

Kan jeg desværre ikke hjælpe med - foreløbig køber jeg mine R1 DVD'er
via amazon.com eller andre firmaer i nordamerika (inkl. Canada)... for
de lidt mere interessante udgivelser (anime) er amazon.co.jp (R2) heller
ikke skidt.

> Hvis det forsætter sådan så skal jeg sikkert have solgt mine reg1
> dvd'er da det heller ikke nytter at købe en kodefri dvd maskine.

Øhh? Hvorfor dog det? En regionsfri DVD-afspiller er da en herlig ting
at have? Jeg kan slet ikke følge dig her?

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : ML-78

Dato : 02-02-03 20:58

> for
> de lidt mere interessante udgivelser (anime) er amazon.co.jp (R2) heller
> ikke skidt.

Er det muligt at se en engelsksproget udgave af den japanske Amazon? Man kan
klikke på "In English" et par steder, men det hjælper ikke rigtig noget.

ML-78

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-03 22:31

>Er det muligt at se en engelsksproget udgave af den japanske Amazon? Man kan
>klikke på "In English" et par steder, men det hjælper ikke rigtig noget.

Jeg gør det ved at "surfe igennem" Babelfish. Klik ind på nedenstående
side og indstast URL'en til japanske Amazon.

Babel Fish Translation
<http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 02-02-03 23:42

> Jeg gør det ved at "surfe igennem" Babelfish. Klik ind på nedenstående
> side og indstast URL'en til japanske Amazon.
>
> Babel Fish Translation
> <http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr>

*LOL*
Ok - det er godt nok morsomt!

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-03 17:29

"Jakob Medgyesi" <nexREMOVE@post.cybercity.dk> mumbled in

> *LOL*
> Ok - det er godt nok morsomt!
>
> Jakob

jep.. se fx et citat som:
" Distant former times, with the far Milky Way far side... "

gæt selv hvor fra :)

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : ML-78

Dato : 06-02-03 20:14

> jep.. se fx et citat som:
> " Distant former times, with the far Milky Way far side... "
>
> gæt selv hvor fra :)

Yoda?

ML-78

Fra : HKJ

Dato : 02-02-03 19:44

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message
> Nu når Futureent.com er død for os her i DK...hvor kan man ellers få sine
> reg1 film uden bøvl med told&skat og postdk??

Du er for hurtig til at lægge dem i graven. I første omgang har Post Danmark
trukket sig tilbage, så du kan stadig købe ved dem uden problemer.

> Hvis det forsætter sådan så skal jeg sikkert have solgt mine reg1 dvd'er
da
> det heller ikke nytter at købe en kodefri dvd maskine.

Hvad skulle problemet være med en kodefri maskine?

Fra : Ole Sørensen

Dato : 03-02-03 15:34

www.cd-wow.com Kan også anbefales. - Har handlet med dem flere gange uden
problemer.

Fra : ole alm

Dato : 04-02-03 12:15

> www.cd-wow.com Kan også anbefales. - Har handlet med dem flere gange uden
> problemer.

Er på mange måder bedre (IMHO), samme pris eller billigere + billige CD'er +
gode DVD tilbud fra hele verden og ikke kun R1. Har aldrig haft problemer
med dem, modtager som regel 4-5 dage efter de skriver, at pakken er sendt.

Fra : ML-78

Dato : 04-02-03 20:17

> [...]
> med dem, modtager som regel 4-5 dage efter de skriver, at pakken er sendt.

Dog har de et væsentligt ringere udvalg af titler.

ML-78